Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره مالک اشتر یکی از جشنواره‌های مهم در نیروهای مسلح است.


وی افزود: برابر تاکید و دستور مقام‌معظم رهبری نیروهای مسلح برای به روز بودن و آمادگی داشتن باید رصد و پایش دائمی شوند.

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت:  ستاد کل نیروهای مسلح سالیانه ارزیابی در این خصوص انجام می‌دهد که این ارزیابی در قالب  جشنواره مالک اشتر ستاد کل نیروهای مسلح اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این ارزیابی به صورت جداگانه از سپاه ،نیروی‌های زمینی و دریایی و بسیج  انجام می‌شود.

حسن شاهوار پور تصریح کرد: بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰  سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با توجه به تلاش‌هایی که انجام گرفته موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.

وی  با بیان اینکه با الگو گیری از شهدای والا مقام این موفقیت کسب شده است، اذعان کرد: سپاه خوزستان تلاش می‌کند تا این جایگاه را حفظ کند.

شاهوار پور بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای خدمات رسانی به مردم و کشور در کنار ارتش و نیروی انتظامی تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره مالک اشتر فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول ۲۱ لایحه بودجه با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بوجه سال جاری» را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالاهای اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری