Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام مهدوی مطلق شامگاه دوشنبه در نشست ستاد بحران شهرستان افزود: اعضای ستاد بحران و همه شورای اداری شهرستان، و همه دستگاه‌ها باید در آمادگی کامل قرار بگیرند.

وی بیان داشت: بخشداران و دهیاران به مردم در راستای عدم حضور در روزهای آینده در سواحل و بستر رودخانه و دره هاهشدار دهند.

مهدوی مطلق تصریح کرد: برای ورود به تفرجگاه‌های شهرستان از روز چهارشنبه صبح، محدودیت جدی ایجاد و از روز پنجشنبه صبح به طور جدی نسبت به تخلیه تفرجگاه‌های رودخانه‌ای اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ورود به آبشار یاسوج، تنگ مهریان، تنگ گنجه‌ای، پریکدان، تنگ سریز، تنگ سرخ، دهنو و دیگر تفرجگاه‌ها از روز چهارشنبه ممنوع خواهد بود و از روز پنجشنبه باید ساکنین تفرجگاه‌ها نسبت به تخلیه همه بسترها و حواشی و اطراف مناطق فوق و سایر مناطق کنار و بستر رودخانه‌ها اقدام کنند.

کد خبر 5547307

منبع: مهر

کلیدواژه: هشدار هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد فرمانداری یاسوج بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت کرمانشاه سیلاب آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل جهرم استهبان مشهد سنندج مدیریت بحران تفرجگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر باید نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد، واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به نگرانی شهروندان نسبت به حضور سگ‌های ولگرد و بی‌صاحب در سطح مناطق حتی محلات مرکزی شهر اظهار کرد: سلامت و امنیت روانی جامعه با این شرایط به خطر افتاده است، در حالی که شهرداری براساس قانون شهرداری‌ها موظف به مبارزه با پرسه‌زدن حیوانات موزی در سطح شهر است.

وی افزود: نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد باید واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام شود، هرچند مدتی است نسبت به این امر بی توجهی صورت گرفته است.

کد خبر 750776

دیگر خبرها

  • جستجوی ۱۷ روزه ‌در رود خروشان خرسان برای یافتن سبحان+فیلم
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن «سبحان» ادامه پیدا می‌کند
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند