Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:39:27 GMT

آسمان همدان پنجشنبه بارانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۵۸۵۸

آسمان همدان پنجشنبه بارانی می‌شود

محمدحسن باقری شکیب روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده، صاف و آفتابی، همراه با وزش ملایم باد پیش‌بینی می شود.

وی اظهار داشت: سامانه بارشی از عصر چهارشنبه رفته رفته از سمت شمال شرق وارد استان می شود و فعالیت خود را از روز پنجشنبه در استان همدان آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری شکیب ادامه داد: فعالیت این سامانه در نیمه شرقی استان همدان بیشتر از سایر نقاط و فعالیت آن بیشتر به صورت رگبار باران است.

وی با اشاره به اینکه شدت بارش های این سامانه از روز جمعه بیشتر می‌شود، تصریح کرد: در پی نفوذ این سامانه هشدار رنگ زرد هواشناسی، در رابطه با طغیان رودخانه های و سیلابی شدن معابر صادر شده است.

 کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: پیش بینی می شود این سامانه پنج میلیمتر بارش داشته باشد اما با توجه به رگباری بودن بارش ها امکان آب گرفتگی معابر و خروش رودخانه ها وجود دارد.

وی افزود: همچنین از روز چهارشنبه دمای هوای بیشتر نقاط استان گرم می شود و در برخی از نقاط به بیش از ۳۸ درجه سانتیگراد نیز می رسد.

باقری شکیب اظهار داشت: اسدآباد با ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار و گل‌تپه با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۳۳ و ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا شهر همدان بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا شهر همدان بارش باران تغییرات آب و هوا شهر همدان بارش باران سازمان هواشناسی درجه سانتیگراد استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تاکامی کارشناس هواشناسی از استقرار هوای پایدار و آسمانی صاف و آفتابی تا اواسط هفته پیش رو در این استان خبر داد.

او با اشاره به روند افزایش دما در استان افزود: دمای هوای استان هم در این مدت در مناطق مرکزی و شرقی استان تا حدود ۳۰ درجه افزایش خواهد یافت.

تاکامی همچنین تصریح کرد: تغییرات احتمالی در پیش بینی جوی، روز‌های آینده اعلام می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: دریا نیز امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

تاکامی گفت: دیروز قراخیل، بابلسر، آمل، ساری و جویبار با دمای ۲۵ درجه گرم‌ترین و امروز بلده با دمای یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین مناطق استان بودند. 

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟