Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس سازمان بهزیستی کشور از ارائه خدمات روزانه به بیماران اوتیسم بزرگسال و نبود مراکز شبانه روزی برای نگهداری از این بیماران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، علی‌محمد قادری، درباره ضرورت ایجاد مراکز نگهداری بزرگسالان اوتیسم در کشور، گفت: ما در این خصوص مرکز شبانه‌روزی نداریم و به صورت روزانه خدماتی را به این بیماران ارائه می‌کنیم، در تلاشیم تا این خدمات توسعه یابد، زیرا بیماری اوتیسم برای ما بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان بهزیستی کشور، اوتیسم را یکی از بیماری‌های شایع در کشور خواند و افزود: اوتیسم یکی از معلولیت‌هایی است که در جامعه شیوع بسیاری دارد و بعضاً از 2 سالگی تا سنین بالاتر همراه خانواده است.
قادری با تاکید بر ضرورت توجه به خانواده‌های دارای فرزند اوتیسم، خاطرنشان کرد: مراقبت از بیماران اوتیسم به ویژه خانواده‌هایشان از جمله پدر و مادر، بسیار مهم است، این خانواده‌ها سال‌هاست که از حضور در جامعه محروم هستند و به محدودیت‌هایی رسیده‌اند، ما در قالب برنامه‌هایی پیگیری می‌کنیم تا خانواده‌های دارای فرزند اوتیسم بزرگسال در اردوگاه‌هایی، در ایام سال اوقات فراغتی داشته باشند و بتوانند بیماری و آسیب‌های پیش روی آن را مدیریت کنند.
وی در پاسخ به اعلام زمان‌بندی برای اجرا شدن طرح اوقات فراغت برای خانواده‌های دارای فرزندان اوتیسم، تصریح کرد: این موضوع بسیار پیچیده است و در عین حال نیازمند بودجه و کمک مردم؛ این مسأله در نظام مسائل فعلی سازمان مطرح است تا در حوزه توانخبشی پیگیری شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور درباره مصرف اعتیاد در میان کودکان متکدی تصریح کرد: در این باره اطلاعی ندارم، سازمان بهزیستی درحال پیگیری مشکلات معتادان متجاهر و پیشگیری از وقوع اعتیاد را در برخی برنامه‌ها دارد که در حال اجرا است، اگر پرسشی باشد در آن موضوعات در خدمتیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اوتیسم سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟