Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خیاطی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود ۴۱۸ هزار نفر در گیلان جامعه هدف بیمه روستایی، عشایری و کشاورزی هستند که امسال هدف گذاری استان گسترش چتر پوشش بیمه برای ۲۸ هزار نفر(علاوه بر ۹۶ هزار نفر قبل) است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه کرامت در نیمه های خردادماه امسال با هدف جذب یک میلیون نفر تحت پوشش بیمه اظهار داشت: سکونت در روستا ، مناطق عشایری و کشاورزان ساکن مناطق شهر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت ، واریز سالانه حداقل عضویت ۶۰۰ هزار تومان به حساب دولت در بانک کشاورزی از شرایط عضویت در این صندوق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان گیلان حداکثر مبلغ عضویت در صندوق را یک میلیون و ۵۹۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: دارا بودن حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۵۰ سال برای عضویت در صندوق اجتماعی عشایری و روستایی الزامی است.

خیاطی با اشاره به نحوه واریز پرداخت عضویت اضافه کرد: این واریز وجه عضویت می تواند به صورت سالیانه و یا به صورت ۲ قسط ۶ ماهه انجام شود و هم می توانند در چهار قسط سه ماهه  آن را پرداخت کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان گیلان مزایای عضویت پرداخت حقوق بازنشستگی، پرداخت حقوق از کار افتادگی کلی ، پرداخت مستمری ناشی از فوت ، پرداخت ۲ برابر سهم بیمه شده توسط دولت و امکان نقل و انتقال سوابق بیمه و پرداخت هزینه کفن و دفن برای فرد بیمه شده فاقد فرزند  را از جمله مزایای  تحت پوشش قرار گرفتن این بیمه برشمرد.

خیاطی ادامه داد: متقاضیان می توانند به تمامی دهیارهای منتخب که حدود ۱۱ کارگزار در استان گیلان ،شرکت های تعاونی دهیاران ، کارگزاران خصوصی و ۱۰ دفاتر پست بانک تعیین شده برای بهره مندی از این بیمه مراجعه کنند.

وی گفت: تاکنون بیش از ۹۶ هزار خانوار تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستایی عشایری قرار گرفتند که از این تعداد پنج هزار و ۸۰۰ نفر تحت پوشش بیمه بهزیستی، ۶ هزار و ۲۰۰ تحت پوشش کمیته امداد و سه هزار و ۷۲۲ نفر ماهانه مستمری ناشی از بازنشستگی، فوت و کارافتادگی در یافت می کنند. 

گیلان بیش از ۲ هزار و ۶۰ روستا دارد.

برچسب‌ها رشت صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر گیلان رشت صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر گیلان صندوق بیمه پوشش بیمه هزار نفر تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با گسترش جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه گیلان ظهر یکشنبه در تجمعی از خیزش دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین آمریکایی و اروپایی پشتیبانی کردند.

دانشگاهیان دانشگاه‌های گیلان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد، میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها، حمایت خود را از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام داشتند.

کد خبر 6091129

دیگر خبرها

  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی