Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:06:44 GMT

شورای ششم شهر شیراز رتبه برتر تعداد مصوبات را دارد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۷۰۸۰

شورای ششم شهر شیراز رتبه برتر تعداد مصوبات را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طاهری ظهر سه شنبه در نشست خبری عملکرد شورای ششم در شیراز تاکید کرد: شورا یکی از نمادهای اصلی مردم سالاری دینی است، اضافه کرد: اینکه آرا مردم به طور مستقیم در مدیریت شهری خود اثر گذار است قطعاً یکی از نمادهای مردم سالاری دینی است.

رئیس شورای شهر شیراز عنوان کرد: تعداد جلسات در سال نخست ۶۸ جلسه بوده که مجموعاً ۴۶۸ طرح و لایحه مورد بررسی قرار گرفته است که از این تعداد ۴۱۶ مصوبه، ۱۴۵ لوایح و ۳۱۹ طرح و ۲۷۰ تصمیم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۶۸ جلسه، ۴۴ جلسه عادی، ۳۱ جلسه فوق العاده و ۵۶ جلسه علینی و ۱۹ جلسه غیر علنی بوده است، در طرح‌ها نیز که ۳۱۹ طرح بوده است، ۵۹ طرح دو فوریتی، ۹ طرح یک فوریتی و ۶ طرح عادی بوده است، همچنین از مصوبات نیز از مجموعه ۴۱۶ مصوبه ۳۱۳ مصوبه مورد تأیید فرمانداری قرار گرفته ۵۹ مصوبه مورد تأیید فرمانداری قرار نگرفته است، ۲۶ مصوبه هنوز در جریان رسیدگی است در فرمانداری و ۱۸ مصوبه به شورای حل اختلاف فرستاده شده است.

طاهری افزود: دوره ششم با ۴۱۶ مصوبه نسبت به دیگر دوره‌ها رتبه برتر را داریم، در مقایسه تعداد جلسات با دوره اول شوراها نیز با ۶۸ جلسه بیشتر از دیگران بوده است، همچنین در مقایسه تعداد طرح‌ها با سال اول هر دوره نیز با ۴۶۴ طرح رتبه نخست را دارا هستیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیسیون سومین حرم اهل بیت (ع) اشاره و گفت: این کمیسیون ۳۶ جلسه داشته که ۳۴ جلسه عادی و ۲ جلسه فوق العاده بوده است، از جمله فعالیت‌های این کمیسیون ساخت سریال حضرت احمد بن موسی (ع)، بررسی و تصویب اختصاص قطعه‌ای مناسب جهت اخداق باغ مزار مشاهیر و مفاخر شیراز، ایجاد پارک موضوعی المان‌های شهری، طراحی المان مزین به نام مبارک حضرت اباعبدالله حسین (ع) در میان امام حسین (ع)، طراحی و راه اندازی سامانه جامع موزه‌های شهر شیراز است.

کد خبر 5547765

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر شیراز مهدی طاهری شهرداری شیراز بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه بیست و نهمین سفر استانی دولت سیلاب آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل جهرم ماه محرم مدیریت بحران استهبان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد

فجر سپاسی شیراز در بازی بزرگ هفته بیست‌ونهم لیگ یک از سد خیبر گذشت و به صعود به لیگ برتر نزدیک شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته بیست‌ونهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (پنجشنبه) برگزار شد که نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

سایپا یک - چادرملوی اردکان 2

دریا کاسپین بابل یک - مس شهر بابک یک

محمدی: باشگاه‌های مس ساختار آنچنانی ندارند

داماش گیلان یک - شهر راز شیراز صفر

خوشه طلایی ساوه یک - آریو اسلامشهر یک

شهرداری آستارا صفر - استقلال آبی‌پوش ملاثانی یک

مس کرمان یک - شاهین بندر عامری صفر

فجر سپاسی شیراز 3 - خیبر خرم‌آباد صفر

روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز

نفت مسجدسلیمان صفر - پارس جنوبی جم صفر

نفت و گاز گچساران صفر - مس سونگون صفر

تیم خیبر خرم‌آباد با وجود شکست سنگین برابر فجر سپاسی، با 64 امتیاز در صدر جدول ماندنی شد. چادرملوی اردکان نیز پس از سه تساوی متوالی، بالأخره طعم پیروزی را چشید و با 60 امتیاز، همچنان در رده دوم ایستاد. فجر سپاسی هم با غلبه بر صدرنشین، 58 امتیازی شد و در رتبه سوم باقی ماند.

نفت مسجدسلیمان نیز در خانه خود متوقف شد و با 55 امتیاز، در رتبه چهارم قرار گرفت. خوشه طلایی نیز با 16 امتیاز در قعر جدول حضور دارد. داماش گیلان و شاهین بندر عامری با 23 امتیاز و بر حسب تفاضل گل، در جایگاه‌های شانزدهم و هفدهم جای دارند. شهرداری آستارا و دریا کاسپین بابل هم با 24 و 23 امتیاز، رتبه‌های چهاردهم و پانزدهم جدول را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • لیگ یک: خیبر صدرنشین در شیراز کنده شد!
  • تجلیل از استاد برتر دانشگاه شیراز
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش