Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم با بیان اینکه معتقدیم قم یک جهانشهر است گفت: در موضوع برنامه‌های توسعه‌ای کارهای روی زمین مانده در این شهر زیاد است و باید بیش از پیش به آن پرداخته شود. - اخبار استانها -

سیدمحمدتقی شاهچراغی در حاشیه بازدید از نمایشگاه رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران‌ با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: عقب‌ماندگی‌های موجود در شهر قم ناشی از کم‌توجهی قبل از انقلاب است، آن قدر فشار حاکم نظام پهلوی در قم به واسطه توجهی که به مرکز جوشش و رویش انقلاب داشته سنگین بوده که  تمام کارهای بزرگی که پس از انقلاب شده دیده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایفای نقش قم در ایجاد و استقرار انقلاب اسلامی می‌طلبد که کارهای بیشتری در آن صورت گیرد.

استاندار قم افزود: استان قم میزبان 135 کشور جهان از باب تحصیل است و به واسطه احادیث در منظر و معرای شیعیان افغانستان، پاکستان و هندوستان و حتی بخشی از شیعیان چین  قم را به عنوان مامن درآخر الزمان می‌دانند.

شاهچراغی تصریح کرد: همچنین قم به واسطه وجود 97 درصد جمعیت شهری یک استان‌شهر نیز به شمار می‌رود و برای توسعه زیرساخت‌های شهری برنامه‌هایی با اجرای طرح‌های کلیدی این شهر در بخش عمرانی و زیرساخت‌های شهری است که باید برطرف شود.

استاندار قم به موضوع رفع مشکلات روستاهای این استان اشاره کرد و افزود: به جهت میدانی بیشترین حضور در روستاهای قم را داشته‌ام و تمام نظام مسائل روستاها را بیرون آوردیم و توافق‌هایی با دولت و غیردولتی‌ها از جمله ستاداجرایی فرمان امام(ره)، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان داشته‌ایم ‌تا مسائل روستاهای قم را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/‌

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر وحشتناک از وضع آب و هوایی زمین در سالی که گذشت

به گزارش خبرآنلاین، نماینده رسمی سازمان هواشناسی کشور در تدوین گزارش اقلیمی سال ۲۰۲۳ قاره آسیا گفت: گزارش‌های بین‌المللی نشان می‌دهد که رکورد تمام شاخص‌های آب و هوایی زمین در سال ۲۰۲۳ شکست و حد نصاب‌های جدید اقلیمی زیادی در زمین به ثبت رسیده است.

ایسنا نوشت: احد وظیفه اظهارکرد: دگرگونی‌های بی سابقه در زمین در حال وقوع است. محتوای گرمای اقیانوس‌ها و سطح دریاها به بالاترین حد مشاهده شده رسیده و وسعت یخچال‌های قطب جنوب نیز به کمترین حد مشاهده شده تا کنون رسیده است.

وی با بیان اینکه بحران آب و هوا بزرگترین چالش بشریت است، ادامه داد: گرمای شدید، سیل، خشکسالی، آتش‌سوزی جنگل‌ها و طوفان‌های حاره‌ای ویرانی‌های زیادی به بار آورده و سبب بروز خسارت‌های اقتصادی و اجتماعی هنگفتی شده است.

نماینده رسمی سازمان هواشناسی کشور در تدوین گزارش اقلیمی سال ۲۰۲۳ قاره آسیا تصریح کرد: سازمان جهانی هواشناسی با هدف افزایش آگاهی آحاد جامعه نسبت به تغییرات در حال وقوع روی زمین، یک گزارش سالانه اقلیمی با مشارکت سازمان‌های هواشناسی سراسر جهان تهیه و تدوین می کند که بخشی از گزارش امسال با مشارکت سازمان هواشناسی ایران تدوین شده است.

وظیفه خاطرنشان کرد: بخشی از این گزارش به تغییرات گسترده در پارامترهای اقلیمی ایران به‌ویژه در حوزه بارش و دما اشاره شده که پیامدهای زیادی داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه غلظت گازهای گلخانه‌ای همچنان در حال افزایش است، باید منتظر تکرار رویدادهای شدید آب و هوایی در بیشتر مناطق جهان و ایران باشیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، وظیفه در پایان کرد: سازمان‌های هواشناسی و آب و هواشناسی کشورها برای مقابله با وسعت و بزرگی این چالش همکاری‌های خود با جامعه بین‌المللی را افزایش داده‌اند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903359

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • خبر وحشتناک از وضع آب و هوایی زمین در سالی که گذشت
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع