Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: آئین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون تلفیق مجلس بررسی‌شده و به توافق رسیدند که در اولین جلسات دولت برای نهایی کردن آئین‌نامه اقدام شود و ممکن است هفته آینده در دستور کار جلسه دولت قرار بگیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از میزان، یوسف نوری در حاشیه نمایشگاه رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران درباره قانون رتبه‌بندی فرهنگیان، اظهار کرد: موضوع در کمیسیون تلفیق مجلس بررسی‌شده و به توافق رسیدند که در اولین جلسات دولت برای نهایی کردن آئین‌نامه اقدام شود و ممکن است هفته آینده در دستور کار جلسه دولت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرهنگیان انتظار دارند قانون رتبه‌بندی فرهنگیان زودتر انجام شود؛ اما مراحل قانونی باید طی شود هنوز آئین‌نامه ازنظر کلی نهایی نشده است.

وزیر آموزش‌وپرورش با توجه به بازگشایی مدارس و شرایط کرونا، تصریح کرد: در همه‌گیری‌ها آخرین مکانی که بسته شود مدرسه و اولین مکانی که باز می‌شود نیز مدرسه است. البته باید نکات بهداشتی رعایت شود. در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شده که در سال آینده مدارس و دانشگاه‌ها حضوری شوند و اگر موردی باشد ستاد کرونا اعلام می‌کند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: برای اینکه بتوانیم از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها در مدارس استفاده کنیم نهادسازی کردیم امروز هم شاهد حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه هستیم.

نوری با اشاره به‌ضرورت هم‌افزایی ارگان‌ها اضافه کرد: برای اعمال حکمرانی شایسته ناگزیر باید از مردم استفاده کنیم این راهبرد از ابتدای انقلاب مورد تأکید بوده است. در دولت سیزدهم نیز رئیس‌جمهور تاکنون ثابت کرده که به حضور مردم توجه ویژه دارد و وزارتخانه‌ها پیگیر این سیاست دولت هستند.

کد خبر 591082

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش طرح رتبه بندی معلمان لایحه رتبه بندی معلمان رتبه بندی معلمان رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق اجرای طرح رتبه بندی معلمان بازگشایی مدارس بازگشایی مدارس و کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آئین نامه رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده

علیرضا عسگریان معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتور‌ها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.

به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است.

منبع ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند