Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از نیروی هوایی، ژنرال‌های صهیونیست از عدم آمادگی نیروی زمینی این رژیم برای جنگ سخن می‌گویند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسینم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره عدم آمادگی نیروی زمینی این رژیم در صورت بروز جنگ با حزب الله هشدار دادند و بزرگترین نگرانی سران رژیم را آماده نبودن ارتش و نداشتن انگیزه برای جنگ عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یسرائیل هیوم در این باره نوشت:  افسران نیروی زمینی و یگان زرهی از عدم آمادگی وحشت دارند، آنها برای جنگ آینده آماده نیستند.

دیروز نیز یکی از فرماندهان ارشد نیروهای هوایی ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به وضعیت اسفبار پایگاه‌های نیروی هوایی این رژیم در صورت مواجهه با هرگونه تقابل نظامی در آینده هشدار داده بود.

ژنرال «اسحاق بریک« که پیش از این مسئولیت‌های متعددی همچون فرماندهی گردان‌های زرهی ارتش رژیم اشغالگر را عهده‌دار بوده است با اذعان به وضعیت ناگوار پایگاه‌های هوایی این رژیم و عدم آمادگی این نیروها در برابر تهدیدات احتمالی اذعان داشت که پایگاه‌های مزبور بدون تردید اهداف راهبردی دشمنان اسرائیل در نبرد نظامی پیش رو خواهند بود. وی همچنین بر این نکته تأکید کرد که انتظار می‌رود تقابل نظامی این رژیم با دشمنانش در بیش از یک جبهه رخ دهد.

ژنرال سابق ارتش اسرائیل هشدار داد: پایگاه‌های نیروی هوایی؛ چشم اسفندیارِ تل‌آویو در نبردهای آیندهبازخورد اعتراف به ناکارآمدی نیرویی هوایی اسرائیل در جنگ آتی در محافل صهیونیستیمحافل ارشد صهیونیست: پهپادهای حزب‌الله یک معضل بزرگ برای اسرائیل هستندپس‌لرزه‌های تهدیدات نصرالله در محافل صهیونیستی/ اسرائیل دست به دامن غرب شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی هوایی نیروی زمینی عدم آمادگی برای جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم جنوب سیستان وبلوچستان بوده است و سیل زدگان این منطقه خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی‌ هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر اوامر فرماندهی کل ارتش، از همان روزهای اول سیل، اقدام به جمع آوری کمک‌های امدادی و ارسال آنها به مناطق سیل زده کرد.

امیر واحدی افزود: در زمان سیل، نیروی هوایی ارتش، در کنار وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران کشور بود تا هر چه زودتر کمک‌ها را از نقاط مختلف کشور جمع آوری و با استفاده از بالگردهای ارتش به منطقه سیل زده ارسال کند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی هوایی در پاسداری از حریم هوایی کشور، تأکید کرد: سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در تمام بحران‌ها در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود
  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب