Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: ۵۴۹۴ ایثارگر اردبیلی برای دریافت زمین برای واگذاری زمین در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت ثبت‌نام ایثارگران اردبیلی اظهار داشت: 5 هزار و 494 نفر از جامعه شاهد و ایثارگر برای واگذاری زمین در طرح ملی نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که در این زمینه تعداد ثبت‌نام‌کنندگان 3 هزار و 175 نفر است که مابقی نیز مربوط به شهرستان‌های دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ثبت اطلاعات این افراد در سیستم سجایا انجام شده که در این زمینه طی مراحل احراز و تایید فرم سبز زمین به ایثارگران تحویل داده می‌شود که در این زمینه در حال حاضر در ارتباط با تحویل و آماده‌سازی زمین چیزی اعلام نشده است که در این زمینه زمین به افرادی تعلق می‌گیرد فاقد دریافت زمین و سهم زمین و وام بانکی هستند در لیست دریافت مسکن قرار می‌گیرند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تصریح کرد: از سال گذشته 659 نفر از جامعه شاهد و ایثارگر برای اخذ وام بانکی یارانه‌ای برای تامین مسکن معرفی شده‌اند که در این زمینه مبلغ این وام برای متقاضیان مرکز استان 300 میلیون و 250 میلیون و برای شهرستان‌های 250 میلیون تومان و برای ایثارگران 200 میلیون تومان بود است.

نوری تصریح کرد: در بحث تولید نهضت ملی مسکن تاکنون 93 هزار و 932 نفر در استان اردبیل برای مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که 34 هزار و 362 واجد شرایط و 22 هزار و 387نفر تایید نهایی شده‌اند.

اقساط 10.8 میلیون تومانی وام 700 میلیونی نهضت ملی مسکن/ سود 1.9 میلیارد تومانی وام جدیدپیشنهاد افزایش وام نهضت ملی مسکن به 700میلیون توماندعوت از سرمایه‌گذاران ایرانی برای حضور در بازار مسکن افغانستان

در ادامه محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: زمین نهضت ملی مسکن اردبیل تامین می‌شود که در این زمینه نسبت به ساخت مسکن در اختیار متقاضیان و بنیاد مسکن قرار می‌گیرد که تمامی شهرستان‌های استان برای ایجاد مسکن در نظر گرفته شده و مکان‌یابی این واحدها در استان بهترین نقطه شهر است و تا پایان امسال 540 واحد به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/142/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن استان اردبیل مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن

مجید صالحی امیر گفت: بیشتر شهر‌های استان مشکل چندانی در تامین اراضی مورد نیاز ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نداشتند و تنها تامین بخشی از زمین‌های ۲ شهر همدان و ملایر برای ما بسیار مهم بود.

او با بیان اینکه ۸۶ درصد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان مربوط به شهر‌های همدان و ملایر هستند، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بخش باقی مانده نیز با همکاری دستگاه‌های مختلف تامین خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: رتبه همدان در بخش‌های مختلف اجرای طرح نهضت ملی مسکن از ۳۱ کشوری به رتبه ۱۶ ارتقا یافت.

صالحی‌امیر گفت: با حمایت‌های انجام شده همدان در زمینه افتتاح و تحویل واحد‌های مسکن رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد.

او گفت: هم اکنون تعداد واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحد مسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند