Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیّد عظیم حسینی، معاون عمران دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با اشاره به تاسیس و به روزرسانی شرکت‌های تعاونی مسکن در واحدهای دانشگاهی استان تهران گفت: با توجه به مشکلات موجود در زمینه تعاونی مسکن در واحدها، معاونت امور عمرانی، املاک و مستغلات استان تهران با رهنمودهای سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، از حدود یکسال پیش تصمیم به دسته‌بندی و نظام‌مند امور تعاونی‌های مسکن گرفت که از جمله اقدامات انجام شده می‌توان از جمع آوری اطلاعات املاک و مستغلات واحدها، ایجاد بانک اطلاعاتی و تعامل مثبت با واحدها در راستای هماهنگی ویژه برای تشکیل شرکت‌های تعاونی مسکن نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون عمران استان تهران اظهار کرد: با حمایت‌های رییس دانشگاه آزاد اسلامی، درباره واگذاری زمین برای تأسیس شرکت تعاونی کارکنان و اعضای هیأت علمی و دغدغه‌های رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، ۵ قطعه زمین دارای موقعیت مکانی مناسب و با ارزش در استان توسط این حوزه شناسایی شد و به سازمان مرکزی برای بررسی و هماهنگی‌های لازم برای بهره‌برداری و اخذ مجوز ارسال شده است. 
 حسینی با تاکید بر تشکیل اتحادیه تعاونی مسکن در سطح استان تهران یادآور شد: روسای واحدهای دانشگاهی استان تهران برای رفاه حال این قشر زحمتکش، نسبت به تأسیس و بروزرسانی شرکت‌های تعاونی مسکن اهتمام بیشتری ورزند تا بتوانیم مراحل بعدی را هر چه سریع‌تر و با جدیت به پیش ببریم. 
انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1148814 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شرکت های تعاونی مسکن دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان

کلنگ‌ ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان با حضور دستیار مردمی‌سازی دولت و استاندار کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار در حاشیه کلنگ‌زنی ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان اظهار کرد: این سایت ۲۷۸ هکتار است و برای تحت پوشش قرار گرفتن تمام متقاضیان در رفسنجان، یک قطعه زمین ۶۰۰ هکتاری نیز افزوده شده است.

وی از نام‌گذاری سایت حاضر به نام فاتحان اروند خبر داد و با اشاره به اینکه قرعه‌کشی واگذاری اراضی به متقاضیان به‌زودی برگزار و اعلام خواهد شد، افزود: طراحی قطعات انجام شده است و امیدواریم تا یکی دو ماه آینده با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، زیرساخت‌ها تأمین شود.

به گفته رضا حافظی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، رفسنجان دارای حدود ۱۰ هزار متقاضی طرح ملی مسکن و جوانی جمعیت است که در دو سایت ۲۷۸ هکتاری و ۶۰۰ هکتاری مستقر خواهند شد و برای آن‌ها فضای سبز، خدمات آموزشی و مذهبی پیش‌بینی شده است.

کد خبر 748822

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت