Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@20:09:27 GMT

اعتبارات ملی راه‌‌های روستایی البرز مشخص شود

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۷۸۹۷

اعتبارات ملی راه‌‌های روستایی البرز مشخص شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان چهار باغ در مجلس شورای اسلامی، در وزارت راه و شهر سازی در نشستی با معاونین و مدیران کل وزیر راه و شهرسازی مطالبات مردم تعیین اعتبار ملی برای جاده‌های روستایی و حادثه خیز حوزه انتخابیه بررسی قرار داد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه ۷۰ درصد روستاهای استان البرز در شهرستان‌های طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ است که  در بازدید‌های میدانی و جمع بندی‌ها که انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس تصریح کرد: در جهت رفع مشکلات پروژه‌های نیمه تمام روستای  و شهری اعتبارات ملی را مشخص نموده، معاونین و مدیران کل راه دستورات لازم را صادر کردند.

وی بیان کرد: یکی از موضوعات بررسی شده در این جلسه جاده تهران دشت، کمربندی نجم آباد به نظرآباد قاسم آباد به تنکمان و جاده سهیلیه با تامین اعتبارات لازم و جاده هشتگرد به طالقان و تونل نیمه کاره و تامین برق آن بود که در این خصوص تبادل نظر صورت گرفت و اعتبارات ملی آن مشخص و پیگیری  شد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ بیان کرد: و پل راه آهن هشتگرد، پروژه نیمه تمامی شهری که چندین سال است برجای مانده نیز در نشست راه و شهرسازی مورد توجه قرار گرفت و دستور لازم در جهت تکمیل آن صادر شد.

حدادی گفت: آسفالت، ایمن سازی برخی راه های پرمخاطره در استان البرز از جمله مواردی بود که در نشست وزارت راه و شهرسازی گوشزد شد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: راه های روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه تردد شمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز، طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۹۲۲ خودرو از جاده‌های استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱/۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز عنوان کرد: در این بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۳۰۶ خودرو با ۲۶/۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۶۱۶ خودرو با ۱۷ درصد افزایش از استان خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴/۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، افزود: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران - کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳ بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز یادآور شد: در این مدت ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان‌های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

کد خبر 6088302

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • نگاه تمدن آفرین در عرصه معماری و شهرسازی و بازآفرینی لازم است
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز