Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخاب نماینده باشگاه‌ها در مجمع کمیته ملی المپیک یک معترض دیگر هم در پی داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ انتخاب باشگاه‌های نساجی و آرارات به عنوان نمایندگان باشگاه‌ها در مجمع عمومی انتخاباتی کمیته ملی المپیک که در اختیار و صلاحیت هیأت اجرایی بوده، باعث بروز اعتراضات و حاشیه‌هایی شده که روز گذشته هم واکنش رئیس این نهاد را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی‌امیری در مصاحبه‌ای پس از مراسم فدراسیون تیراندازی، خطاب به اعتراض مدیرکل اداره سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت گفته بود که اظهارنظر درباره انتخابات کمیته در صلاحیت قنبرزاده نیست اما وزارت نفت تنها مدعی این ماجرا نبوده و حالا نوبت به دانشگاه آزاد اسلامی هم رسیده.

مطابق با این نامه که به دست خبرگزاری دانا رسیده؛ معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هم به شرح زیر مراتب اعتراض و درخواست تجدیدنظر خود در رابطه با وضعیت نمایندگان باشگاه‌ها در مجمع ۶ شهریورماه کمیته ملی المپیک را به اطلاع رئیس این نهاد رسانده؛

"جناب آقای صالحی‌امیری؛ ریاست محترم کمیته ملی المپیک ایران ضمن تشکر از جنابعالی بابت همکاری‌های موجود به استحضار می‌رساند پیرو نامه شماره ۳۱۲/۲۹/ص مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ در خصوص حضور نماینده باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک، متاسفانه این امر محقق نشده است. این باشگاه ۱۲ رشته ورزش المپیکی و ۲۱ تیم در بخش‌های بانوان و آقایان در لیگ‌های برتر کشور را داراست. خواهشمند است دستور فرمائید موضوع مذکور بررسی و مورد تجدیدنظر قرار بگیرد."     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی باشگاه ها در مجمع کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان را ضروری دانست.

حسین باهوش در حاشیه دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه با وی به ایسنا گفت: هر چه قدر بتوانیم چتر حوزه دانشگاه و مراکز علمی و پژوهشی را در شهرستان باز کنیم، قطعاً هویت منطقه حفظ و ظرفیت‌های شهرستان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه درخصوص روند احیای دانشگاه پیام نور و اقدامات انجام شده در این حوزه، بیان کرد: ۲ سال پیش با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده دانشگاه پیام نور رشتخوار که در آستانه جمع‌آوری بود با ۱۵۰ دانشجو مجدداً احیا شد و امسال قریب به ۵۰۰ دانشجو دارد.

فرماندار رشتخوار با بیان اینکه همین امر باعث شد این دانشگاه رتبه برتر جذب بیشترین دانشجو در استان را از آن خود کند، اذعان کرد: ما به جد پیگیر راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان رشتخوار هستیم و با تمام توان و ظرفیت برای فعال شدن آن تلاش خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: رشته‌های تحصیلی که مورد نیاز شهرستان است باید توسط کارشناسان شناسایی شود و همان رشته‌ها آموزش داده شوند.

باهوش خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با آموزش و پرورش، مدیران شرکت‌های فولادی و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار گردید قرار بر این شد که نیروهای بومی مرتبط با نیاز شهرستان آموزش داده شوند و به محض راه‌اندازی صنایع فولادی، نیروها به شرکت‌های مربوطه تزریق شوند.

فرماندار رشتخوار در ادامه افزود: رشتخوار در حال پیشرفت و توسعه در مسیر صنعتی شدن است و در آینده نزدیک منطقه متحول شده و چرخه‌های تولید فولاد راه‌اندازی خواهند شد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی می‌طلبد به سمت رشته‌های تحصیلی فنی و مهندسی پیش برویم و نیروهای ماهر برای شهرستان آموزش دهیم.

باهوش راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان را ضروری دانست و گفت: هدف دانشگاه آزاد باید تربیت دانشجو در این منطقه باشد که در ابتدا باید رشته‌های مرتبط شناسایی شده و بعد فضاهای آموزشی لازم و اساتید مربوطه تأمین شوند.

وی با بیان اینکه رشتخوار سرشار از استعدادهای ناب علمی و جوانان مستعد است، اذعان کرد: ارتقای توان کمی و کیفی دانشگاه‌ها در جای جای این شهرستان ضروری است و باید در اولویت اول برنامه‌های توسعه‌ای مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی