Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوشب قبل، دوم مرداد ماه، کنسرت‌نمایش «سی‌صد»، میزبان حدود چهار هزار نفر از اعضای کادر درمان بود. این اجرا به صورت اختصاصی و رایگان برای اعضای جامعه پزشکان و پرستاران به روی صحنه رفت، کسانی که از آغاز پاندمی کرونا، برای مردم ایران از جان خود مایه گذاشتند، به دیدن این کنسرت‌نمایش رفتند و از «ایران» شنیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کنسرت نمایش سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری با کارگردانی امیرجدیدی، موسیقی تهمورس پورناظری و با صدای رضا بهرام، بیش از ۳۰ شب است که در فضای باز کاخ سعدآباد و با همراهی گروهی از هنرمندان مطرح تئاتر و موسیقی نظیر جواد عزتی، طناز طباطبایی، مهران غفوریان، امیرجدیدی، دلنیا آرام و هنرمندان دیگر با موضوعی مرتبط با فرهنگ ایرانی اجرا شده است. علی نصیریان و رضای کیانیان نیز در بخش مربوط به ویدیو مپینگ در «سی‌صد» حضور دارند.

شرکت داریا همراه، وارد‌کننده رسمی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ و ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش، هم به عنوان اسپانسر در کنار این تیم است.

بی‌شک اهمیت بالای فرهنگ و هنر ایرانی برای این شرکت، از دلایل اصلی حضورش به عنوان حامی در این پروژه بزرگ است تا کاری با بالاترین استاندارد برای مخاطب بتواند به روی صحنه برود.

این اجرا که حال و هوای متفاوتی نسبت به اجرا‌های قبلی داشت، ادای دین کوچکی به افرادی بود که با کم‌ترین امکانات به مقابله با ویروس کرونا پرداخته‌اند.

هماهنگی و آماده‌سازی شرایط برای این اجرای ویژه با همکاری تیم سی‌صد و مدیران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شد.

این اولین بار است که یک کنسرت نمایش با این ظرفیت، به صورت اختصاصی برای کادر درمان و پرستاران و پزشکان به روی صحنه می‌رود. قطعا حضور اسپانسر در کنار پروژه‌هایی از این دست باعث می‌شود که گروه در شرایط بهتری فعالیت کنند و امکان اجرا‌های مشابه بیشتر شود.

داریا همراه نیز که یکی از فعالیت‌های اصلی‌اش، خدمات پس از فروش است، با رویکرد همراهی و حمایتی در زمینه‌های مختلف مانند فرهنگ و هنر سعی دارد که به مردم کشورش خدمات‌رسانی کند.

تا امروز، بیش از نود هزار مخاطب از کنسرت-نمایش «سی‌صد» دیدار کرده‌اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کنسرت کنسرت نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان یزدانیان و حسام اینانلو ۲ هنرمند برگزیده و شناخته‌شده موسیقی روز بیستم اردیبهشت بعد از مدت‌ها دوری از اجراهای مشترک، کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کنند.

دراین کنسرت که با مدیریت هنری مسعود برزی و سعید برزی برگزار می‌شود، پیمان یزدانیان نوازنده پیانو و حسام اینانلو نوازنده کمانچه به اجرای قطعاتی می‌پردازند.

پیمان یزدانیان و حسام اینانلو چندین سال است که به صورت مستمر تجربیات موسیقایی خود را در قالب همنشینی‌های بداهه با یکدیگر تقسیم می‌کنند. حاصل استمرار این همکاری، رسیدن به بیانی مشترک از ۲ دنیای موسیقایی متفاوت بوده و تاکنون با چند اجرای رسمی در تالار وحدت و مجموعه‌های دیگر همراه شده است.

پیمان یزدانیان بیش از ۲۰ سال است که به آهنگسازی در حوزه موسیقی کلاسیک و همچنین نوازندگی پیانو مشغول و آثارش توسط نوازندگان و ارکسترهای مختلف در فرانسه، چین، ایتالیا و ایران روی صحنه رفته و در کنار آن رسیتال‌های متعدد پیانو نیز اجرا کرده است. او تا کنون شش آلبوم با عنوان‌های «برداشت»، «برداشت دوم»، «گذر»، «همراه با باد»، «سوئیت‌ها» و «از انعکاس شهرهای دور» را منتشر کرده است.

حسام اینانلو نیز که سابقه همکاری با گروه «شیدا» (به سرپرستی شادروان محمدرضا لطفی) و گروه «ماهریز» و «نهفت» را دارد تا کنون چهار اثر به نام «رهگذار»، «صبح امید»، «در آئینه اوهام» و «چارراه» منتشر کرده است.

کد خبر 6089598 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا