Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته نظارتی شماره ۲ شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: جلسات مختلف و متعددی با حضور نماینده مالکان اراضی درباره اراضی فتح‌آباد برگزار شد که منتج به تهیه نقشه اولیه برای حل این معضل شده است و باید در کمیسیون ماده ۵ به تصویب برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، غلامحسین صاحبی در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهارداشت: یکی از پرونده‌های چالشی در منطقه 2 شهرداری مشهد مربوط به اراضی «فتح‌آباد» است، اهالی این محدوده بیش از 10 سال است که به دنبال حل و فصل مشکلات مربوط به اراضی خود و دریافت پروانه‌های ساختمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اختلافات بین آب‌منطقه‌ای و شهرداری مشهد و وجود کال بین اراضی فتح‌آباد و از بین رفتن اثر کال سبب شده بود تا این مشکل لاینحل باقی بماند.

صاحبی با بیان اینکه در سال 1400 و با تجمع تعدادی از مالکان اراضی فتح‌آباد مقابل شورای شهر، رسیدگی به این مساله شهری در دستورکار کمیته نظارتی منطقه 2 قرار گرفت و بر آن شدیم که معضل این عزیزان برطرف شود، گفت: جلسات مختلف و متعددی با حضور نماینده مالکان اراضی، شهردار منطقه 2، شرکت آب‌منطقه‌ای و مشاور طرح برگزار شد که منتج به تهیه نقشه اولیه برای حل این معضل شده است.

گزارش تسنیم از جلسه شورای شهر مشهد مقدس/ طرح بازار تخصصی «عفاف و حجاب» و همسان‌سازی پیاده‌روها در معابر فرعی تصویب شدگزارش جلسه شورای شهر مشهد| افزایش سهم بودجه‌های عمرانی حاشیه شهر/ ساماندهی دکل‌های مخابراتیدر چهل‌و‌پنجمین جلسه علنی شورای شهر مشهد مقدس چه گذشت؟

رئیس کمیته نظارتی شماره 2 شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از بررسی مجدد موضوع اراضی «فتح‌آباد» در جلسه اخیر کمیته نظارتی خبرداد و تصریح کرد: این پرونده و معضل چندین ساله درحال طی کردن مراحل نهایی خود است و امیدواریم پس از تصویب در کمیته فنی ماده 5 و کمیسیون ماده 5 استانداری به سرانجام برسد.

صاحبی گفت: در این جلسه بر لزوم تسریع در پیگیری تصویب طرح تهیه شده در کمیسیون ماده 5 تاکید شد و شهردار منطقه نیز مقرر شد مجدانه پای کار این موضوع باشد تا انتظار چندین ساله مالکان محقق شود و شاهد صدور پروانه ساختمانی برای حل مشکلات مردم باشیم.

انتهای پیام/282/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اراضی فتح آباد شهر مشهد مقدس کمیته نظارتی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد

به گزارش خبرنگار مهر، موسی الرضا حاجی بگلو ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته شوراها اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ در حاشیه شهر ده خط اتوبوسرانی را رایگان کردیم اما نتوانستم این امر را به تمام خطوط شهر افزایش دهیم چرا که کمیته انطباق فرمانداری مشهد این موضوع را رد کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: تخلف در تفریغ بودجه شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ وجود دارد اما به هر حال بودجه در سه ساعت توسط اعضای شورای اسلامی شهر مصوب شد و برخی پرداختی‌ها به افراد نامعلوم بود اما آنچه که قانون تصمیم بگیرد را می‌پذیریم.

وی با اشاره به خروج سالانه ۱۰۰ میلیارد تومان از شهر مشهد مقدس بیان کرد: براساس مصوبه سال ۱۴۰۰ شورای اسلامی شهر سالانه ۱۰۰ میلیارد تومان به شهر زابل جهت رفع محرومیت اختصاص یابد.

حاجی بگلو در خصوص طرح سوال از شهردار مشهد تصریح کرد: در جلسه آینده شورای اسلامی شهر مشهد طرح سوال از شهردار مشهد مطرح است اما فکر نمی‌کنم منجر به استیضاح شود و موضوع بازنشستگی و بازداشت شهردار مشهد مطرح نیست.

رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی با اشاره به طلب‌های پیمانکاران شهرداری مشهد ابراز کرد: پیمانکاران قلب تپنده شهرداری مشهد هستند و قطعاً در پرداخت صورت‌های مالی پیمانکاران مشکل وجود دارد و سعی می‌کنیم تا نیمه ابتدای سال جاری طلب تمام افراد پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً اگر طرح تفصیلی شهر مشهد به شکل کنونی باشد، شاهد کسری بودجه سال ۱۴۰۳ خواهیم بود و قانون‌های درآمدهای پایدار باید اصلاح شود و در تلاش هستیم تا کمیسیون ماده ۵ مانند شهرداری تهران در اختیار شهرداری مشهد قرار گیرد.

حاجی بگلو بیان کرد: در سال ۱۴۰۳ حدود ۲ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های زود بازده شهری پیش بینی کردیم و هدف ما از این طرح‌ها مشارکت مردم در این زمینه هستیم و تخصیص بودجه به پروژه‌های زودبازده را نیز در سال ۱۴۰۴ نیز دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به انتقال مدیریت باشگاه ورزشی و فرهنگی پرسپولیس به بانک شهر گفت: به دلیل آنکه شهرداری مشهد سهامدار بانک شهر است آمادگی مدیریت باشگاه پرسپولیس هستیم و از این رو رایزنی‌هایی نیز صورت گرفته است.

کد خبر 6089993

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس