Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:50:47 GMT

ایلامی‌ها ۸۵۰ میلیون تومان صدقه دادند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۸۳۸۸

ایلامی‌ها ۸۵۰ میلیون تومان صدقه دادند

ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: مردم نیکوکار استان در چهارماهه نخست امسال بیش از ۸۵۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

«رضا طاهری»در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از این میزان صدقه ۷۰ درصد ان از طریق صندوق های صدقات و ۳۰ درصد نیز از طریق روش های الکترونیکی و نوین پرداخت شده‌اند.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۵۷ هزار  مشترک صدقه در این استان فعال بوده و مردم علاوه بر روشهای مجازی از طریق این صندوق ها صدقات خود را پرداخت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به مصارف و هزینه کرد صدقات استان اشاره کرد و گفت: صدقات جمع آوری شده در زمینه‌های ارائه خدمات درمانی به نیازمندان، پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی نیازمندان، اجاره و ساخت مسکن، خرید جهیزیه، کمک‌های موردی و سایر خدمات حمایتی هزینه شده است.

طاهری ضمن تقدیر از مردم نیکوکار استان تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز و نیکوکار می‌توانند علاوه بر پرداخت صدقه از طریق صندوق‌های خانگی و معابر، از طریق اپلیکیشن کد کیو آر و نیز شماره گیری کد  #۰۸۴*۸۸۷۷*  نسبت به پرداخت صدقات،نذورات و دیگر کمک‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام صندوق صدقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با شکوه ایلامی‌ها با پیکر شهید محمد شفیع فیضی‌زاده

پیکرهای مطهر شهید سرافراز محمد شفیع فیضی‌زاده از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس امروز پس از ۴۱ با حضور قشرهای مختلف مردم تشییع و به خاک سپرده شد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080017 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • وداع با شکوه ایلامی ها با پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • وداع با شکوه ایلامی‌ها با پیکر شهید محمد شفیع فیضی‌زاده
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • پای بیت کوین به معاملات مسکن تهران باز شد
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا