Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پنجمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد از عطاا... معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به عنوان چهره شاخص، با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، پنجمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و جمعی از مسئولان کشوری و لشگری در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد و از برگزیدگان مسئولیت‌پذیری اجتماعی تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش، دکتر نوری، وزیر آموزش و پرورش طی سخنانی بیان کرد: پرداختن به مقوله مسئولیت اجتماعی از سوی بنگاه‌های اقتصادی نباید تنها از دیدگاه رقابتی در بازار و برای کسب گواهینامه‌های داخلی و بین‌المللی صورت گیرد؛ بلکه باید به این مقوله از دیدگاه یک وظیفه ملی پرداخته شود.

همچنین رئیس دانشگاه تهران نیز طی سخنانی در خصوص مسئولیت‌پذیری اجتماعی اظهار داشت:  در توسعه پایدار باید شاهد رشد و توسعه به مولفه مالی و اقتصادی، اجتماعی و محیطی باشیم و در این رابطه باید فرایندی سه‌جانبه برای تحقق هدف پیشرفت نهایی جانبه تعریف شود.

محمد مقیمی، افزود: هر چه بتوانیم جایگاه مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان‌ها را ارتقا دهیم، قادر خواهیم بود خلاءهای گذشته را در زمینه توسعه پایدار جبران کنیم و نقشی را که باید در هم‌افزایی ایجاد سرمایه‌های اجتماعی برای کمک به سرمایه‌های مالی و اقتصادی و محیطی داشته باشند، بیشتر کنیم.

در انتهای این همایش، از تعدادی از سازمان‌ها و افراد فعال در عمل به مسئولیت‌پذیری اجتماعی تقدیر شد که از دکتر عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به عنوان فرد کارآمد در عمل به مسئولیت‌پذیری اجتماعی با اهدای لوح سپاس، از سوی رئیس دانشگاه تهران تقدیر به عمل آمد. 

در متن این تقدیرنامه از سوی دکتر مقیمی آمده است:

جناب آقای دکتر عطاا... معروفخانی با سلام و احترام

بی‌گمان رشد و توسعه هر جامعه و کشور به عملکرد مطلوب و کارآمد سازمان‌ها و نهادهای آن بستگی دارد و مسئولیت‌پذیری همه افراد شاغل در این نهادها از ضروریات صیانت از تعالی سازمانی به عنوان یک راهبرد موثر تلقی می‌شود. فرهنگ‌سازی و معرفی نمونه‌های شاخص مسئولیت‌پذیری اجتماعی به جامعه و تکریم که اصول معنوی و اخلاقی و ارزش‌های زیربنایی را رعایت می‌نمایند، لازمه موفقیت سازمان بوده و  در تبیین و ترویج مسئولیت‌پذیری در بین افراد نقش تعیین‌کننده دارد.

اینکه جنابعالی تمام مساعی خود را برای انجام وظایف محوله به کار برده و مسئولیت‌پذیری اجتماعی را علاوه بر تلاش مجدانه تعهد، تخصص و مهارت را سرلوحه عملکرد خود قرار داده‌اید و در جهت اهداف عالیه دانشگاه تهران برای دستیابی به شعار 《جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی》از هر تلاش و کوششی دریغ نکرده‌اید، به عنوان 《چهره شاخص پنجمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه تهران》معرفی و این لوح تقدیر به پاس زحمات و مساعی ارزنده جنابعالی تقدیم می‌گردد.

کسب این موفقیت را صمیمانه به شما تبریک گفته، امید است در پرتو عنایات خداوند منان در کلیه شئون زندگی موفق و موید باشید.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران پنجمین همایش برنا هرمزگان مدیر عامل فولاد هرمزگان معروفخانی چهره شاخص مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی

در جریان معاملات امروز ۱۱ اردیبهشت شاخص کل بورس ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحدی کاهش یافت و سطح ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار واحدی قرار گرفت شاخص کل هم وزن نیز با با کاهش ۶ هزار و ۱۸ واحد در تراز ۷۵۰ هزار و ۸۰۴ واحد ایستاد سه نماد فولاد، فملی و شپنا امروز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند و سه نماد ذوب، فولاد و خزامیا پراکنش‌ترین نماد‌های بورس بودند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با کاش ۱۸۹ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۹۹ واحدی ایستاد فجهان، خاور، مادیرا هم سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص فرابورس بودند.

امروز گروه خودرو باد ارزش معاملاتی ۲۶۹ میلیارد تومان برترین گروه میان صنایع بود و بعد از آن صنعت فلزات اساسی و شیمیایی در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

در بورس سه نماد افران، سیر و فردا برترین تقاضا و سه نماد افران، سپر و کارین برترین عرضه را به خود اختصاص دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس