Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک»، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به سوالی درخصوص سختگیری‌های اخیر در حوزه حجاب، موضوعاتی که مطرح می‌شود یا تصاویری که از برخوردهای گشت ارشاد منتشر می‌شود، گفت: به نظر من آقایانی که می‌نشینند و چنین دستورهایی صادر می‌کنند به‌جای اینکه به مردم فشار بیاورند، به خودشان فشار بیاورند که چه کار کردند که بچه‌ای که ما تربیت کردیم الان که جوان شده حرف ما را نمی‌پذیرد، حکومتی که ۴۰ سال دست خودشان بوده، صداوسیما، مدرسه، رادیو و منبرها را چگونه تربیت کردیم که جوانان‌مان اینطور شدند؟ ما می‌خواهیم تاوان ناتوانی و سوءمدیریت خودمان را از بچه‌هایی بگیریم که در این جامعه و در ممکلتی که ما انقلاب کرده‌ایم به دنیا آمدند!

وی افزود: کسانی که چنین تفکری دارند آدم‌هایی هستند که فقط منطق زور را می‌فهمند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم که بد نیستند، حجاب که بد نیست؛ تو چگونه منتقل کردی که او بیزار شده از گفتن تو؟ بروند جواب این سوال را پیدا کنند.

نماینده تبریز ادامه داد: در حوزه‌های دیگر مدیریت‌های بیرونی بد بود، مدیریت مذهبی و دینی ما چرا اینگونه شده است؟ جوابش زدن و گرفتن و برخورد کردن است؟ که بدتر جماعت را نسبت به دین بدبین کنند؟ هر اندازه که ما زور بگوییم مردم از ما بیزارتر می شوند، بهتر است آن روی دیگر سکه را که منطق، عقل و خیر و برکت جامعه است، به مردم منتقل کنیم.

پزشکیان در ادامه عنوان کرد: این روند، روند درستی نیست. ما خیلی از اصول اعتقادی‌مان را اجرا نکردیم و کاری به کارش نداریم؛ بعد آمدیم به بچه‌هایی که خودمان تربیت‌شان کردیم، در مدرسه به آن‌ها آموزش دادیم، صبح و شام برایشان آیه و حدیث خواندیم با همه این کارها اینگونه شده‌اند، حالا باید آن‌ها را کتک‌ بزنیم یا من را که مسئول تربیت‌شان بودم و نتوانستم وظیفه تربیت کردن را به خوبی انجام دهم باید مورد بازخواست قرار دهیم؟

وی خاطرنشان کرد: اگر از من می‌پرسید، مقصر ما هستیم، مقصر آن‌ها‌(جوانان) نیستند، اگر این سبک زندگی خوب است ما بلد نبودیم به آن‌ها بگوییم خوب زندگی کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم در ادامه اظهار داشت: نکته مهم این است که با زور هیچ‌کس نمی‌تواند حتی فرزند خودش را وادار کند که کاری را انجام دهد. من اگر بخواهم فرزندم کاری را انجام دهد، گاهی تشویق می‌کنم، گاهی کوتاه می‌آیم یا اینکه گاهی صحبت می‌کنم؛ بالاخره با نرمش و زبان خوش سعی می‌کنم به آن کار جذبش کنم.

وی خاطرنشان کرد: با این کارهایی که این‌ها دارند انجام می‌دهند نه‌تنها نتیجه مثبت نخواهند گرفت بلکه به صورت عکس برخی را نسبت به باورها و اعتقادات‌مان بدبین خواهند کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اسکوچیچ حمید نوری مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه افسانه حسامی فرد استهبان پزشکیان نماینده مجلس مسئولان سوء مدیریت اسکوچیچ حمید نوری مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه افسانه حسامی فرد استهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها

ایتنا - انجمن "Noib" اتریش که ( انجمن حفاظت از حریم خصوصی)، روز دوشنبه اعلام کرد که در اتریش علیه برنامه معروف هوش مصنوعی "ChatGPT" شکایت کرده است.
 انجمن Noib، که نام آن از حروف اول کلمات "None of Your Business" به معنای "به شما ربطی ندارد" در انگلیسی تشکیل شده است، تأیید کرد که این ابزار "پاسخ‌ها را می‌سازد".

به عنوان مثال، یک سوال در  ChatGPT در مورد تاریخ تولد موسس انجمن، مکس شرم، پرسیده شد و برنامه به جای بیان اینکه  پاسخ این سوال را نمی‌داند، "اطلاعات گمراه کننده" را نمایش داد.

به گزارش ایتنا، در این بیانیه به نقل از وکیل مارتیه دو گراف آمده است: «اگر برنامه‌ای نتواند نتایج درست و شفافی را نمایش دهد، نمی‌توان از آن برای تولید داده‌های مربوط به افراد استفاده کرد» و افزود: «تکنولوژی باید با قانون مطابقت داشته باشد، نه برعکس.»

"Noib" در بیانیه خود که توسط خبرگزاری فرانسه منتشر شد، تأیید کرد که عملکرد برنامه "غیرقابل قبول" است و یادآوری می کند که قانون حفاظت از داده‌های اروپا (GDPR) به «دقت» در ابزارهای تکنولوژیکی نیاز دارد.

 
از آنجایی که OpenAI "درخواست شاکی برای اصلاح یا پاک کردن خطا را رد کرد و تاکید کرد که این کار غیرممکن است"، مشخص شد که فراموش کردن آنچه که هوش مصنوعی آموخته است، یک معضل اساسی است.

این شرکت به درخواست Noib برای به دست آوردن اطلاعات مربوط به آن و منابع اطلاعاتی پاسخ نداد. این نیز نقض قانون است.

در این شکایت، Noib از سازمان حفاظت از داده‌های اتریش خواست تا تحقیقاتی را آغاز کند و برای OpenAI جریمه کند.

دیگر خبرها

  • رئیس بایرن: قرار نیست از رئالی‌ها الگو بگیریم
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود