Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حامد بهرامیان» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ۲۱ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و حال چهار نفر هم وخیم است.

وی با اعلام اینکه آمار بیماران مثبت سرپایی و بستری با علایم کرونا در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۳۶ و ۸۶ نفر بوده است، گفت: این تعداد نسبت به روز قبل ۱۸ نفر کمتر است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته فوتی بر اثر کرونا در استان نداشتیم، افزود: مجموع جان‌ باختگان ناشی از کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون سه هزار و ۱۴۲ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آمار بیماران بستری جدید مبتلا به کرونا در استان ۱۶ نفر است و ۱۵ نفر هم از بیمارستان ترخیص شدند.

۹ شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید(جمعه۳۱ تیرماه) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های رنگ زرد کرونایی استان به ۹ شهر افزایش یافت.

بهرامیان افزود: براساس رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، صحنه، روانسر، کنگاور، هرسین، سنقروکلیایی، اسلام‌آباد غرب و دالاهو از ۳۱ تیرماه در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: براساس رنگ بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، جوانرود، قصرشیرین، پاوه و ثلاث‌باباجانی هم از امروز در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ بندی قبلی (جمعه ۲۴ تیرماه) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، صحنه، روانسر، کنگاور و هرسین در وضعیت زرد و شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه، ثلاث‌باباجانی، اسلام‌آبادغرب، جوانرود، دالاهو، قصرشیرین و سنقروکلیایی هم در وضعیت آبی قرار داشتند.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از سه میلیون و ۵۸۰ هزار دوز واکسن در کرمانشاه تزریق شده که براین اساس ۸۱ درصد جمعیت استان نوبت اول و ۷۲/۳ درصد نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.

از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸ مورد فوت در اثر ابتلای قطعی به کرونا در کرمانشاه ثبت شده که ۳۰ مورد در فروردین ماه و ۶ مورد در اردیبهشت بوده در حالیکه تعداد مرگ و میر در خرداد ماه به صفر رسیده بود، در تیرماه سه مورد فوتی در اثر ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسیده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.   

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی براساس رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت