Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقات ورزش دانش‌آموزی، مهم‌ترین کارگاه تربیتی محیط تعلیم و تربیت است و می‌تواند قله استعدایابی و هدایت ورزشی دانش‌آموزان برای پشتیبانی از ورزش ملی و قهرمانی شود.

 صادق ستاری‌فرد، صبح امروز ۴ مردادماه، در سی‌وهشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور اظهار کرد: خوشبختانه بعد از ۳ سال توقف در اجرای مسابقات ورزشی دانش‌آموزی به علت فراگیری بیماری کرونا مجددا شاهد برگزاری مسابقات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصور ما در این دوره از مسابقات حضور حداکثری شرکت کنندگان بود که خوشبختانه به وقوع پیوست و ۳۱ استان در قالب ۴ تیم در رشته کشتی آزاد و فرنگی حضور دارند. بلافاصله بعد از مسابقات فرهنگیان اقدام به برگزاری مسابقات دانش‌آموزی کردیم تا محیطی پرنشاط را به محیط تعلیم و تربیت تزریق کنیم و امید در جامعه ورزش و ورزش دانش‌آموزی ایجاد شود.

ستاری فرد با اشاره بر میزبانی با کیفیت خراسان رضوی در این رقابت‌ها عنوان کرد: در صدد استمرار این مسابقات در ۱۰ رشته ورزشی دیگر با حمایت وزیر تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه هستیم و مسابقاتی را طی سال تحصیلی نیز ادامه خواهیم‌داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اضافه وزن دانش‌آموزان در دوران اپیدمی کرونا اظهار کرد: چاقی یک عارضه جدی است که کم تحرکی موجب آن شده، چراکه در دوران کرونایی، سبک زندگی به سمت کم تحرکی سوق داده شد. آموزش و پروش در این حوزه مجموعه‌های ورزشی را به طور رایگان در اختیار عموم قرار داد تا متقاضیان به صورت پدر پسری و مادردختری در این مجموعه‌ها حضور پیدا کنند.

وی افزود: به منظور افزایش حضور و مشارکت دانش اموزان در برنامه‌های ورزشی و فعال سازی کانون های ورزشی، ۱۹ هزار و ۲۰۰ کانون ورزشی را در اختیار دانش آموزان قرار دادیم. به دنبال برنامه‌ریزی برای آماده کردن ۱۰ هراز مدرسه در ایام تعطیلات با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از طریق برنامه های ورزشی  و افزایش سواد حرکتی و ارتقاء سلامت جسمانی آنان هستیم.

ستاری فرد در خصوص راه‌اندازی ورزش‌های خانواده‌محور خاطرنشان کرد: در ادامه این دوره از مسابقات دانش آموزی، در رشته های آموزشگاهی به علت استقبال مطلوب صورت‌گرفته، تصمیم به برگزاری اولین دور مسابقات ورزش خانواده محور در سطح ملی گرفتیم و درصدد تعمیم و تقویت ورزش خانواده محورو تربیت محور هستیم. این موضوع در حال حاضر در تمام استان ها فعال است و اولین مسابقات پدر پسری و مادر دختری به زودی به میزبانی تهران برگزار خواهدشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش دانش آموزي مسابقات ورزش دانش آموزان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان