Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال که به نظر می‌رسد مجوز کمیته بدوی را برای حضور در انتخاب کسب نخواهد کرد، در نشست‌های شبانه به دنبال گرفتن تأییدیه بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال این روزها پر از حاشیه و خبر است، چرا که باید شرایط نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال را بررسی و تأیید کند تا پس از تأییدیه چهارگانه، لیست نهایی نامزدها اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینجاست یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال که به دلایل قانونی و اساسنامه‌ای شانس کمی جهت احراز شرایط برای حضور در انتخابات دارد، نشست‌هایی را با یکی از اعضای کمیته بدوی انتخابات و همچنین یکی از اعضای مجمع برگزار کرده است. این عضو مجمع که از رؤسای هیئت‌های فوتبال استانی و نزدیک به تیم انتخاباتی این نامزد است، شرایطی را فراهم کرده تا این نامزد انتخابات با یکی از اعضای کمیته بدوی، دیدارهای مستمری داشته باشد.

برگزاری این جلسات از این جهت بوده که نامزد موردنظر بتواند از این طریق به اطلاعات جلسات کمیته بدوی دسترسی داشته باشد و با فراهم کردن بستری، شرایطش را جهت حضور در انتخابات احراز کند. نکته جالب اینجاست که یکی دیگر از اعضای کمیته بدوی نیز به خوبی با این جلسات و نفرات هماهنگی داشته تا در نهایت بتوانند شرایط این نامزد را برای حضور در انتخابات احراز کنند.

لزوم حفظ شأن و جایگاه کمیته‌های انتخاباتی فدراسیون فوتبال/ حقوق همه نامزدها باید رعایت شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران انتخابات فدراسیون فوتبال کمیته بدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و...)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد