Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای صیادی  در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: براساس بررسی‌های انجام شده توسط اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی برای تجهیز ۱۶ هزار کلاس به سیستم تهویه هوا به ۹۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 در صورت تامین اعتبار تمامی کلاس‌های درسی در بازه زمانی چهار ماهه به سیستم تهویه هوا مجهز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آموزش و پرورش طبق سال‌های گذشته جهت بازگشایی مدارس تمهیدات لازم را اندیشیده و ساماندهی نیرو‌ها در حال انجام است تا در مهرماه با کمبود نیرو مواجه نشویم.

 با توجه به شرایط کرونایی و به علت عدم حضور دانش آموزان در کلاس برخی مدارس نیاز به تعمیرات جزیی و قابل توجهی دارند که تمام امکانات برای رفع نقایص تجهیزاتی و تعمیراتی به کار گرفته شده است.

از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تمامی کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد گفت: آمادگی لازم برای تشکیل کلاس‌ها به صورت حضوری و حتی مجازی در استان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش تجهیز مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین همایش به رسم سقایی در تبریز

دریافت 66 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین همایش به رسم سقایی به مناسبت تجلیل از خیران آبرسان آذربایجان شرقی با حضور استاندار آذربایجان شرقی شامگاه امروز چهارشنبه در سالن آمفی تئاتر هتل پارس تبریز و به همت شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

کد خبر 6100917

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری آزمون نهایی دانش آموزان
  • دومین همایش به رسم سقایی در تبریز
  • ۶۷۰ مدرسه در استان زنجان نیازمند مقام سازی هستند
  • ۸۵۰ کلاس درس در استان بوشهر ساخته شد
  • چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟
  • ۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود
  • لزوم مقاوم‌سازی ۱۰۰۰ کلاس درس در چهارمحال و بختیاری
  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار