Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم برای جذب مهاجم خوب خارجی باید هزینه کند.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی، درباره آخرین وضعیت پرسپولیس در پیش‌فصل اظهار کرد: ما از سه هفته پیش تمرینات را شروع کردیم و در این مدت تمرینات خوبی داشتیم. برنامه‌های آماده‌سازی را با انجام ۴ بازی دوستانه و تمرینات صبح و بعدازظهر پیگیری می‌کنیم و دو بازی دیگر هم تا قبل از شروع لیگ در برنامه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره جذب مهاجم و نگرانی هواداران در این زمینه گفت: یک مهاجم خارجی که در نیم‌فصل قبل هم به دنبالش بودیم و دیگر همه اسمش را می‌دانند، بعد از پایان فصل قبل به باشگاه معرفی کردم. سه هفته پیش با او توافق شده بود و قرار بود بیاید اما باشگاه گفت برای انتقال پول مشکل داریم و بعد از آن هم آن‌قدر زمان از دست رفت که این بازیکن در تمرینات تیمش مصدوم شد و بعد از مشورت با کادر پزشکی به این نتیجه رسیدیم که با این شرایط نمی‌تواند به تیم کمکی بکند. هم‌چنین قرار بود گادوین منشا جذب شود و خود او هم علاقمند به پیوستن به پرسپولیس بود اما با وجود این که از رقم درخواستی خود پایین هم آمده بود نمی‌دانم چرا اینقدر راحت او را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید:

مربی خارجی به سود پرسپولیس نیست

گل‌محمدی ادامه داد: ۴-۳ بازیکن هم‌ از لیگ سری آ برزیل به باشگاه معرفی کرده بودن که گزینه‌های خوبی بودند اما از آن‌ها هم خبری نشد و مجددا سه روز پیش یک مهاجم برزیلی به باشگاه معرفی کردم تا کارهای انتقالش را انجام دهند. من از باشگاه خواستم که با توجه به نیاز تیم در این پست، برای یک مهاجم خوب، هزینه کنند حتی اگر آن بازیکن قیمت بالایی داشته باشد. بازیکنانی که این فصل جذب کرده‌ایم همه آزاد بودند و باید برای گرفتن مهاجم خوب حتما هزینه کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: در بازار جهانی مهاجم خوب و سطح بالایی که آزاد باشد خیلی کم پیدا می‌شود و قطعا هیچ بازیکن خوبی بدون تیم نمی‌ماند. با این حال چندین گزینه به باشگاه معرفی کرده‌ام و با توجه به زمان کمی که تا شروع لیگ داریم انتظار دارم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود و بتوانیم با تیم کامل وارد مسابقات شویم.

وی خاطرنشان کرد: بعضی‌ها این‌طور القا کرده‌اند که من درخواستی برای جذب مهاجم خارجی و تقویت تیم نداشته‌ام اما چنین چیزی صحت ندارد. ما مهاجمان خوبی داریم ولی در خط حمله باید تقویت شویم. الان هم دو مهاجم تیم مصدوم هستند و تا سه هفته دیگر هم به شرایط بازی نمی‌رسند پس حتما نیاز داریم که در این پست تقویت شویم.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس گادوین منشا مهاجم خارجی لیگ برتر رضا درویش خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت باشگاه معرفی مهاجم خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی-فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال کشورمان نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • از رایگان‌سواری چه می‌دانید؟ | با هیچهایک رایگان سفر کنید!
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • معلمان منشا هر تحولی در جامعه هستند
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان