Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: با توجه به روند کند اجرای پروژه ساخت آزادراه الموت به تنکابن باید اعتبارات بیشتری برای تکمیل این پروژه اختصاص یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست پشتیبانی و هماهنگی اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی استان قزوین که در سالن جلسات سپاه صاحب‌الامر(عج) برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به روند کند اجرای پروژه ساخت آزادراه الموت به تنکابن باید اعتبارات بیشتری برای تکمیل این پروژه اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اجرای این پروژه چند سال متوقف شده بود، برخی از بخش‌های آزادراه از بین رفته است و برای بازسازی و مرمت این بخش‌ها نیازمند تزریق اعتبار دوباره هستیم. در ضمن اگر روند ساخت این آزادراه به سرعت از سر گرفته نشود، بسیاری از بخش‌های احداث‌ شده آزادراه در اثر عوامل جوی تخریب شده و مجبور به هزینه‌کرد دوباره هستیم.

رفیعی آتانی با اشاره به آمادگی بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه برای مشارکت در تکمیل آزادراه الموت-تنکابن ادامه داد: مجموعه گروه‌‌های جهادی و مهندسان قرارگاه پیشرفت و آبادانی آماده هستند که به شرکت‌های پیمانکار در ساختن این آزادراه کمک کنند تا این طرح در کمترین زمان ممکن اجرا شود و مسیر دسترسی مردم قزوین و سایر استان‌ها به استان مازندران کوتاه شود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رویکرد امروز بسیج سازندگی اجرای سریع و باکیفیت طرح‌های محرومیت‌زدایی است، گفت: به خاطر همین رویکرد است که میزان پیشرفت در اجرای طرح بزرگ احداث مجتمع‌های آبرسانی روستایی بیشتر از میزان پیش‌بینی‌ شده است و اجرای این طرح زودتر از موعد تعیین‌ شده به پایان می‌رسد.

رفیعی آتانی افزود: کارنامه درخشان بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی باعث شده که مدیران ارشد استان قزوین همراهی کاملی با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قزوین داشته باشند و هر گاه بسیج سازندگی از مسئولان استان درخواستی می‌کند، این درخواست در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجابت می‌شود.

پروژه راه قزوین - تنکابن 77 درصد پیشرفت فیزیکی داردمحور ارتباطی قزوین ـ الموت ـ تنکابن سال آینده افتتاح می‌شودمعاون سازمان ‌محیط زیست: در اجرای پیوست زیست‌محیطی آزادراه قزوین ـ تنکابن کوتاهی‌ شد‌

وی ادامه داد: امروز مردم استان قزوین در نقاط محروم و روستایی طعم شیرین خدمات سپاه و بسیج را احساس کرده‌اند و امروز وقتی گروه‌های جهادی ما به روستاهای مختلف می‌روند، مورد استقبال روستاییان قرار می‌گیرند و اعتماد به ظرفیت‌های بسیج باعث شده که مردم مناطق محروم هم در اجرای طرح‌های بسیج سازندگی با ما مشارکت کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرومیت زدایی استانداری قزوین اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی محرومیت زدایی استانداری قزوین اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی بسیج سازندگی استان قزوین اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد

استاندار قزوین با اشاره به اینکه پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد، گفت:وزیر راه و شهرسازی هم در سفر به قزوین بر موضوع بهره برداری از این پروژه تاکید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ظهر روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری بخش الموت غربی اظهار داشت: بسیاری از مشکلات بخش الموت غربی در سفر دور اول رییس جمهور به استان قزوین در دستور کار قرار گرفته و بسیاری از آنها اجرایی و باقی مانده هم اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برای توسعه الموت غربی در سال گذشته سه استاندار قزوین، گیلان و مازندران به همراه مدیران وزارت راه و شهرسازی از مسیر قزوین-رحیم آباد- کلاچای بازدید کردند و هر 3 استان به همراه وزارت راه و شهرسازی مکلف شدند اعتباراتی را برای تکمیل پروژه در نظر بگیرند.

اعلایی گفت: بعد از پروژه قزوین-الموت که در اوایل تابستان امسال به بهره برداری می رسد بالاترین تمرکز وزارت راه پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای خواهد بود که می تواند پیشران توسعه باشد و وزیر راه و شهرسازی هم در سفر به قزوین بر این موضوع تاکید کردند.

استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین در زمینه راه مشکلات جدی دارد، اضافه کرد: استان به ویژه در راه روستایی با عقب ماندگی های زیادی مواجه است و موضوع پرهزینه ای هم می باشد ولی مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات انجام می دهد. 

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه موضوع راه الموت از 2 جهت در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: راه الموت واقعا فضای نامناسبی دارد و بهسازی مسیر نه تنها تردد ساکنین را هموار می کند بلکه می تواند الموت را به عنوان یکی از ظرفیت های اقتصادی استان در زمینه گردشگری تبدیل کند و راه مناسب توسعه گردشگری را هم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اگر این 2 راه جدید عملیاتی شود با حجم زیاد تردد مواجه خواهیم شد و همین موضوع به طور قطع گردشگری منطقه را بهبود خواهد بخشید. استان قزوین دومین استان ته جدول کشور در زمینه تعداد شهرستان است و امیدواریم با حضور نمایندگان جدید و پیگیری مسئولان ذی ربط مشکل شهرستان شدن الموت مرتفع شود.

وی در پایان با اشاره به تلاش دولت در فضای های بین المللی و داخلی برای بهبود اوضاع کشور افزود: با تدبیر، هوشیاری و وفاداری، فضای میدان و دیپلماسی امروز همراه شده است و منجر به فخر اسلام و ایران شده است و این فضا توفیقات زیادی را چه در خارج کشور و چه در داخل به بار آورده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی