Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت لوفت‌هانزا آلمان اعلام کرد، بیش از هزار پرواز خود را در آستانه اعتصاب یک روزه کارمندان بخش زمینی این شرکت که قرار است روز چهارشنبه برگزار شود، لغو کرده است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از رویترز، شرکت لوفت‌هانزا آلمان اعلام کرد، بیش از هزار پرواز خود را در آستانه اعتصاب یک روزه کارمندان بخش زمینی این شرکت که قرار است روز چهارشنبه برگزار شود، لغو کرده است و این لغو پروازها در حالی صورت می‌گیرد که خانواده های آلمانی در سراسر این کشور تعطیلات تابستانی خود را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام کارکنان لوفت‌هانزا در اعتراض به پایین بودن دستمزدهایشان انجام می‌‌شود و باعث اختلال بیشتر در پرواز در زمان اوج تقاضا برای سفرهای تابستانی خواهد شد.

به نوشته این گزارش، اعتصاب و کمبود کارکنان، شرکت های هواپیمایی از جمله لوفت‌هانزا را مجبور کرده است تا هزاران پرواز را لغو کنند و این اقدام، باعث ایجاد صف‌های طولانی در فرودگاه‌های بزرگ شده و ناامیدی مسافرانی که می‌خواهند پس از محدودیت‌های کرونایی سفر کنند را به همراه داشته است.

لوفت‌هانزا امروز اعلام کرد، 678 پرواز را در مرکز فرانکفورت خود لغو کرده است که بیشتر آنها برای چهارشنبه برنامه ریزی شده بود و 345 پرواز نیز در مونیخ لغو شده است.

این شرکت با اشاره به سرگردانی بیش از 130 هزار مسافر، افزود، احتمال دارد، در روز های پنج شنبه و جمعه، پس از پایان اعتصاب نیز چندین لغو تاخیر در پروازها وجود داشته باشد.

فرودگاه‌های فرانکفورت، دوسلدورف و برلین از جمله فرودگاه‌ هایی هستند که کارگران لوفت‌هانزا می‌‌خواهند در آن‌ها اعتصاب کنند.

اتحادیه وردی خواستار افزایش 9.5 درصدی یا 350 یورو بیشتر در ماه برای 20 هزار کارگری شده بود که مدعی هستند تورم و فشار ناشی از کمبود کار، کمر آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خم کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لوفت هانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | غریق نجاتی که به سمت شما پرواز می کند

تین نیوز

یک پهپاد هیبریدی به سمت شناگران پرواز می کند و به عنوان یک حلقه نجات در هنگام خطر به فرد کمک می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از نیو اطلس، آیا می توان یک حلقه نجات را به سمت یک شناگر مضطرب در فاصله یک کیلومتری پرتاب کرد؟ نه این کار ممکن نیست اما می توان یکی از آنها را به شکل پهپاد با پرواز به سمت شناگر هدایت کرد.

این پهپاد که حلقه نجات هیبریدی TY-3R نام دارد توسط شرکت هواپیماهای بدون سرنشین چینی «دیدیوک میکینگز» (Didiok Makings) ساخته شده و در اصل ترکیبی از یک کوادکوپتر و یک حلقه نجات است.

ایده این است که وقتی یک شناگر در حال غرق شدن توسط امدادگران مستقر در ساحل مشاهده می شود، آنها فقط پهپاد را به سمتش بفرستند تا روی آب فرود بیاید و شناگر بتواند از آن به عنوان یک وسیله نجات استفاده کند. سپس یک غریق نجات انسانی که کُندتر حرکت می کند، با یک کشتی آبی به سمت فرد حرکت کند تا او را به ساحل بازگرداند.

TY-3R با فشار یک دکمه روی کنترل از راه دور جوی استیک بلند می شود و از یک دوربین ۷۲۰p برای فراهم کردن دید در لحظه برای هدایت کننده استفاده می کند.

هنگامی که شناگر نجات پیدا کرد و دیگر نیازی به پهپاد برای شناور شدن روی سطح آب نداشت، یک دکمه دیگر باعث می شود هواپیما به طور مستقل به سمت مختصات GPS محل برخاستن خود پرواز کند. این پهپاد می تواند از روی آب بلند شود روی آن فرود بیاید.

به گفته شرکت دیدوک، TY-3R می تواند تا دو فرد بزرگسال را روی آب نگه دارد و بُرد ارتباطی ۱.۱ کیلومتری، حداکثر سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت و مدت زمان کار بیش از ۱۰ دقیقه در هر بار شارژ باتری را دارد. همچنین ادعا شده است که وزن آن کمتر از پنج کیلوگرم و کاملا ضد آب است. این بدان معناست که می تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق یک متری زیر آب مقاومت کند.

TY-3R موتورهای خود را هنگام فرود بر روی آب خاموش می کند و دارای صفحه نمایش روی پروانه های خود برای محافظت بیشتر از انگشتان شناگران است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عکس | غریق نجاتی که به سمت شما پرواز می کند
  • ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • «لوفت‌هانزا» لغو پروازهای خود به تهران را تمدید کرد
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد