Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین دوره جشنواره داستان کوتاه «قصه خانواده من» با موضوع «من و پدربزرگ و مادربزرگم» و «من و برادر و خواهرم» توسط فرهنگسرای خانواده برگزار شد.
۲۰۸ اثر از سراسر کشور ازجمله (آذربایجان شرقی، اردبیل، بوشهر، تهران، اصفهان، همدان، فارس، چهارمحال بختیاری (روستای سامان)، گیلان، لرستان، زنجان، قم، خوزستان، گلستان، کرمانشاه، کردستان، هرمزگان (روستای اسلام آباد رودان)، خراسان رضوی، مازندران، البرز، یزد، خراسان شمالی) به دفتر این جشنواره رسیده است که شامل ۱۳۲ اثر در بخش کودک و ۷۶ اثر در بخش نوجوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار دریافتی به این جشنواره توسط «محمدرضا شمس» (نویسنده، مترجم و فعال حوزه کودک و نوجوان)، «پروین پناهی» نویسنده، منتقد و داور جشنواره‌های ادبی و «آتُسا شاملو» (نویسنده کودک و نوجوان، مدرس دانشگاه و نمایش‌نامه نویس) داوری شد و برندگان نهایی روز چهارشنبه ۹ شهریور طی مراسمی در سالن نمایش فرهنگسرای خانواده معرفی می‌شوند.

بر این اساس نامزدهای دریافت جایزه دومین دوره جشنواره داستان کوتاه «قصه خانواده من» در بخش‌های مختلف از سوی هیئت‌داوران به شرح ذیل اعلام شد:
نامزدهای بخش کودک:

۱- گوپی- پارسا جعفری (گرگان- گلستان)
۲- مادربزرگ و تلویزیون- گندم سلیمانی (تهران)
۳- ماجرای لیانا- ستایش سالاریان (تهران)
۴- دستمال نعنایی- فراز محمدنژاد (مشهد- خراسان رضوی)
۵- بدون عنوان- مائده ابویسانی (روستای ابویسان- جغتای- خراسان رضوی)
۶- بدون عنوان- تارا بهزادی شیخ رباط (اهواز – خوزستان)
۷- قصه من و مادربزرگ و پدربزرگم- مانلی محمودان (تهران)
۸- دوچرخه- پارسا جعفری (گرگان- گلستان)
۹- بدون عنوان- نادیا قضاتی (تهران)

نامزدهای بخش نوجوان:

۱- کلیدی برای زاغو - نیکی نیامیمندی (بوشهر)
۲- من، برادر و خواهرم، تنهایم- فاطمه زارع بیدکی (کرج- البرز)
۳- کارکوچک، شادی بزرگ- حسین حاجی پور (شیراز- فارس)
۴- خانواده جدید من- هلیا حمیدی (ملایر - همدان)
۵- سیاه و سفید- زهرا حشمت افخم (همدان)
۶- میهمان من و برادرانم- پریماه زال‌زاده (بوشهر)
۷- خانواده- آریا خسروی (تهران)
۸- علمدار- ملیکا طاهری (کنگان- بوشهر)
۹- بدون عنوان - مهتاب سبحانی (تبعه افغان - تهران)
۱۰- لالایی خوان‌های کاغذی- سیده فاطمه انجوی نژاد (شیراز- فارس)
۱۱- تابستان با طعم خروس- نیروانا خلیلی (اراک- مرکزی)

فراخوان دومین دوره جشنواره داستان کوتاه «قصه خانواده من» توسط فرهنگسرای خانواده یکم خرداد ماه سال جاری منتشر شد و با توجه به استقبال خوب علاقه‌مندان از سراسر کشور تا ۳۰ تیرماه تمدید شد.

کد خبر 5548016 فاطمه میرزا جعفری

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگسرای خانواده جشنواره قصه گویی قصه گویی معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی نقد کتاب تازه های نشر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بنیاد ملی بازی های رایانه ای فرهنگسرای اندیشه رایزنی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دفاع مقدس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران ادبیات دفاع مقدس دیپلماسی فرهنگی نشر تاریخ ایران جشنواره داستان کوتاه قصه خانواده من بدون عنوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴ تهران)، با معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری «اقتصاد زیارت» و «گوهرسنگ‌ها» شرکت کرده است.   مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه با حضور تمامی صنایع کشور از جمله ساختمان، پتروشیمی، داروسازی، کشاورزی، گردشگری و نیز فعالان اقتصادی کشور از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت در محل نمایشگاه دائمی تهران در حال برگزاری است.   سید جواد موسوی ادامه داد: این اداره کل در نمایشگاه تهران به معرفی قابلیت‌ها و طرفیت‌های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است.   وی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن ۴۱ برگزار شده است.   وزیر کشور، استاندار خراسان رضوی و معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از غرفه خراسان رضوی در اکسپو ۲۰۲۴ تهران، بازدید کردند و مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در این بازدیدها، ظرفیت‌های زنجیره‌های ارزش گردشگری و گوهر سنگ‌ها را برای بازدیدکنندگان تشریح کرد.

دیگر خبرها

  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند