Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:48:55 GMT

اسماعیلی از راننده تاکسی امانتدار تقدیر کرد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۰۲۴۸

اسماعیلی از راننده تاکسی امانتدار تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، هفتصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور صبح امروز سه شنبه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و سیدمجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و نمایندگان دستگاه‌های نهادهای مختلف در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در حاشیه این جلسه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تجلیل از غلامحسین بوذرجمهری، راننده تاکسی تهرانی به اهداف این اقدام اشاره کرد و گفت: تجلیل از این راننده متعهد بیش از آنکه تقدیر از یک شهروند محترم و مسئولیت پذیر باشد، تجلیل از یک روحیه و تلاش برای نمادسازی، فرهنگ‌سازی، تعهد اخلاقی و مسئولیت پذیری در جامعه به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در شورای فرهنگ عمومی نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا مواردی چون گذشت، ایثار، فداکاری و عشق به همنوع در فرهنگ کشور ساری و جاری شود.

اسماعیلی با اشاره به اقدام اخلاق مدارانه این راننده تاکسی مبنی بر بازگرداندن مقادیر زیادی پول نقد و ارز خارجی به صاحبش گفت: آقای بوذرجمهری شهروندی شریف از جامعه اصیل ایرانی است که برای کسب روزی حلال با روحیه بالا و عزت نفس تلاش می‌کند، ما موظف هستیم به اینگونه شهروندان احترام خاصی بگذاریم، زیرا این افراد با این ویژگی‌های ممتاز ولی نعمتان ما هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی این اقدام راننده تاکسی فداکار را نشاندهنده ذات پاک جامعه اصیل ایرانی دانست و گفت: ضروری است که با جریان سازی فرهنگی و رسانه‌ای شرایطی فراهم شود تا اینگونه افراد به درستی به عنوان الگوی رفتاری و اخلاقی به جوانان ایرانی معرفی شوند.

وزیر فرهنگ در پایان این جلسه، هدیه سفر به کربلای معلی را به این راننده تاکسی امانتدار اهدا کرد و خاطرنشان کرد: آقای غلامحسین بوذرجمهری سالهاست به خادمی اهل بیت (ع) افتخار می‌کند و در مصاحبه تلویزیونی خود از آرزوی سفر به کربلای معلی به همراه همسرشان اشاره کرد و ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برحسب وظیفه، سعی کردیم این خواسته ایشان را اجابت کنیم.

هفتصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با پیش دستور «تصویب نهایی اولویت‌های دوره یازدهم شورای فرهنگ عمومی کشور» و دستور جلسه «پیوست فرهنگی بازی‌های جام جهانی قطر و بحث و بررسی درباره ساماندهی سواحل کشور» در سالن جلسات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

کد خبر 5547999 فاطمه میرزا جعفری

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شورای فرهنگ عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی محمدمهدی اسماعیلی معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی نقد کتاب سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تازه های نشر مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران رایزنی فرهنگی بنیاد ملی بازی های رایانه ای فرهنگسرای اندیشه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دفاع مقدس ادبیات دفاع مقدس دیپلماسی فرهنگی نشر تاریخ ایران فرهنگ و ارشاد اسلامی شورای فرهنگ عمومی راننده تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: منطقه ۱۷ تهران محلی است که خیلی زیاد به واقعیت تهران و نبض شهر نزدیک می‌شوید و حضور وزیر فرهنگ و جمعی از همکاران در این منطقه، یک تجربه بسیار گران قیمت است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور افزود: یکی از اتفاقات کلیدی در این منطقه این است که بعد از بازار تهران بزرگترین کانون خرده فروشی پوشاک در تهران است. یک‌ کانون نظارتی جدی ذیل استان‌ تهران، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد استان و کارگروه مد و لباس تشکیل خواهد شد که ناظران مردمی، تخلفات را رصد کنند. 

امامی همچنین گفت: به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اولویت‌های وزارتخانه نباید بگذاریم مساله سالمندی به یک بحران تبدیل شود و یک‌پرونده سالمندی برای حل مساله سالمندی تشکیل شده است.

وی افزود: پیرو درخواست‌های مردمی، با همکاری شهرداری تهران ما یک‌ مرکز تجمعی بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه را در منطقه امام‌زاده حسن ایجاد می کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»