Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارجائی می گوید در مسئله تیم پدیده متولی مربوطه در درجه اول فدراسیون فوتبال و سپس وزارت ورزش هستند و ما در این زمینه مطالبه‌گر هستیم.

شهردار مشهد درباره شرایط تیم فوتبال پدیده و مشکلاتی که در فصل گذشته داشت، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، عبدالله ارجائی شهردار مشهد در حاشیه برگزاری رویداد هم‌افزایی مدیریت، درباره شرایط تیم شهر خودرو به‌عنوان نماینده این شهر در فوتبال کشور، گلایه‌هایی که فصل گذشته در مورد عدم حمایت مسئولان شهری از این تیم وجود داشت و همچنین اختلاف میان مالک باشگاه با هیئت فوتبال استان گفت:

این یک مقوله کاملاً ورزشی است و از نظر ما باید فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش آن را حل و فصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه متولی مربوطه وجود دارد، شهرداری مشهد در این باره ورود در عرصه مدیریتی نمی‌کند. ضمناً کسی هم از ما کمک نخواست که به ماجرا ورود کنیم. به هر حال اگر کمکی از دست‌مان بر بیاید، در خدمتیم، ولی متولی مربوطه در درجه اول فدراسیون فوتبال و سپس وزارت ورزش هستند و ما در این زمینه مطالبه‌گر هستیم.

وی درباره گلایه اعضای تیم پدیده از عدم حمایت از این تیم به‌عنوان تنها نماینده استان خراسان رضوی و شهر مشهد در سطح اول فوتبال کشور تصریح کرد:

این موضوع را باید اداره کل ورزش و جوانان استان پاسخ بدهد. ما مدیریت شهری داریم و سیاست‌مان حمایت از ورزش همگانی، ورزش محلات و شادی و نشاط مردم است. در واقع ورزش قهرمانی به شهرداری و مدیریت شهری بازنمی‌گردد. ما در عرصه ورزش قهرمانی متولی خاص یعنی وزارت ورزش و همچنین فدراسیون‌های مربوطه را داریم. البته در دو زمینه حمایت لازم را انجام می‌دهیم؛ ابتدا ورزش معلولان و دیگری ورزش بانوان، ولی در سایر عرصه‌های ورزش قهرمانی براساس سیاست دوره ششم مدیریت شهری، مبنای‌مان این است که متولی مربوطه کمک کند.

شهردار مشهد درباره احیای تیم‌های فوتبالی مثل ابومسلم و پدیده در این شهر گفت:

بحث ما فقط فوتبال نیست. ورزش که فقط فوتبال نیست. فوتبال یک ورزش پرطرفدار است و ما هم این را قبول داریم، حرف ما این است که این کار وظیفه ما نیست. وظیفه اصلی متوجه متولیان آن است که همان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان می‌شوند. اگر کمکی در زیرساخت‌ها لازم باشد، ما در خدمتیم، اما اینکه شهرداری تیم‌داری کند، اینگونه نیست.

اخبار داغ 

محمدحسین میثاقی از میرشاد ماجدی هم عبور کرد؛ تا رییسی، رفیقتم! مرد هزار چهره در تمرین استقلال / عکس انصراف چلسی از خرید ژول کونده به دلیل قد کوتاه او! حضور سر الکس فرگوسن در جلسه کریستیانو رونالدو و سران منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال متولی مربوطه شهردار مشهد وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست «رودررو با مسئولین» که با هدف مطالبه گری اصحاب رسانه از مسؤولین و به همت بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: شورا رسانه گریز نیست و حتی به دنبال پخش آنلاین جلسات شورای شهر بودیم.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری حوزه بازی سیاسی نیست و به همین جهت هیچ محدودیتی در ارتباط با رسانه‌های همسو و غیر همسو نداشتیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: در هنگام بررسی بودجه سالانه با حدود ۴۰۰ نفر از اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن نگاه‌های سیلسی نامه نگاری کردم تا تظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند و این نشان از نگاه ما برای استفاده از خرد جمعی اقشار مختلف است.

وی تاکید کرد: معتقد به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌ایم.

فرمانی بیان کرد: حفظ باغستان سنتی از اولویت‌های شورای شهر بوده و در این زمینه شاهد رشد بودجه این سازمان در سالهای اخیر و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در حوزه احیای بوستان‌های شهر نیز برنامه ریزی جدی صورت گرفت و امروز شاهد احیای بوستان دهخدا هستیم و در گام بعدی نیز بوستان‌های الغدیر و ملت احیا خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه انتصابات مدیران شهرداری اختیاری نداریم اما بارها نسبت به انتصابات تذکرات لازم را به شهردار داده‌ایم.

کد خبر 6090202

دیگر خبرها

  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی