Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@15:32:07 GMT

یک گام به جلو 

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۱۰۳۶

یک گام به جلو 

در خبرها آمده بود که جبهه اصلاحات همزمان با یک سالگی پیروزی آیت ا... رئيسی در انتخابات، برنامه پیشنهادی خود را برای اداره کشور منتشر کرده اند.

در این برنامه پیشنهادی که در ٣٠ صفحه می باشد از محیط زیست، مبارزه با فساد، عدالت جنسیتی، فقر زدایی، رفع تحریم ها، توسعه محور کردن سیاست خارجی که در ١٨٧محور قرار دارد نام برده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام یک گام به جلو است برای آنکه جریان ها و احزاب سیاسی در ایران وقتی با ادبار و رویگردانی مردم روبرو می شوند هم از صحنه سیاسی، اجتماعی توسط جریان پیروز کنار گذاشته می شوند و هم بجای همکاری، نقد مشفقانه برای اصلاح امور عمدتاً برنامه و جهت خود را برای «زمین زدن رقیب پیروز به هر قیمتی» قرار می دهند. این ارائه برنامه از سوی جبهه اصلاحات را به فال نیک می گیریم و انتظار می رود رئیس جمهور مردمی، صادق و انقلابی آیت الله رئیسی و همکاران پرتلاش ایشان در دولت این برنامه ها و توصیه ها را با دقت مطالعه و آنچه را خیر و صلاح به نفع مردم و کشور می دانند بکار بندند .

به یاد دارم که همراه جمعی از مسئولان چند حزب اصولگرا از جمله: زنده یادان حبیب الله عسگراولادی، سید علی اکبر پرورش، محمد نبی حبیبی، احمد نجابت و دیگر حاضران حسین فدایی، اسدالله بادامچیان، داود دانش جعفری، حسن غفوری فرد، مرتضی نبوی، محمد رضا باهنر و ... با حجت الاسلام سید محمد خاتمی رئیس جمهور وقت دیدار داشتیم.

جلسه صمیمانه ای برای کمک به رئیس جمهور و دولت و نیز پاره ای از انتقادها به عملکرد و مواضع برخی اعضای دولت بود.

خاتمی ضمن تشکر از مطالب مطرح شده با اشاره به طرح مکتوب چند تن حاضران برای کمک به دولت گفت: چون دوستان ما روی شما حساسیت دارند من اسامی که شما پای این طرح بود پاک کردم تا بدون حساسیت به نام ها و گرایش های سیاسی شما، دوستان دولت به آن توجه کنند؟!

دولت ها، افراد، جریان های سیاسی، یکی پس از دیگری می آیند و می روند. و اين مردم هستند كه در زیر سایه ايران و اسلام عزیز بوده و هستند. اگر همه جریانات سیاسی و نخبگان از گرایش ها و جریانات سیاسی متحد شوند آن موقع «ما می توانیم» .*شرايط سخت كشور محتاج حضور همه شايستگان و كار آمدان است.

دولت رييسى شبانه روز درحال كار و تلاش است همه بايد به اين دولت براى موفقيت و خدمت به مردم و عبور از بحران هاى سخت كمک كنيم. زمانه تسويه حساب جناحى و باندى نيست.
 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک

 علی محبی  بیان کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی با محوریت معنویت، مهدویت و قدس شریف انجام که در ابتدای دیدار پایوران سپاه و بسیج با امام‌جمعه زهک و کلاس اخلاق در راستای آشنایی با افکار شهید مطهری در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای محله، نشست‌های بصیرتی مشترک با رده‌ها، نشست‌های جهاد تبیین با محوریت کتاب‌های استاد شهید مطهری، دیدار خانواده شهدا آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، کلاس اخلاق ویژه کارکنان و بسیجیان، مسابقات کتاب‌خوانی ویژه کارکنان و بسیجیان، توزیع نشریات سیاسی و اخلاقی، حضور کارکنان و بسیجیان در نمازجمعه، توزیع تراکت با موضوع معنویت و مهدویت و... از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی و بزرگداشت سالگرد شهادت استاد مطهری (ره) برگزار می‌شود.

محبی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدای معلم، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان، تجلیل از خانواده شهدای معلم، تجلیل و دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام‌جمعه زهک و نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان از جمله برنامه‌های دیگری است که با همکاری کانون بسیج فرهنگیان در این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه زهک خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی است که همه‌جانبه برای امنیت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است پیش‌گام بوده است و در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی مانند خاری در چشم دشمن قرار دارد که این خود افتخاری است برای ما و کارکنان این نهاد مقدس باید قدردان حضور خود و خدمت در سپاه را دانسته چرا که این جهاد و حفاظت از کشور در برابر دشمنان، موجب عزت و افتخار آن‌هاست، اما عقب‌نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان