Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: در انتخابات شورای شهر، شفافیت به عنوان یکی از اولویت‌ها و حداقل یکی از شعارهای اغلب کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام شد؛ چه کسانی که انتخاب شدند و چه کسانی که راهی به شورا نیافتند.

در همین راستا مطالبه شفافیت به عنوان یکی از اولویت‌ها و مطالبات مردم شهرها و روستاهای استان بوشهر از اعضای شوراها مطرح شده و با جدیت نیز دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پاسخ به این مطالبه طرحی با عنوان «۴۸ ماه خدمتگزاری، ۴۸ جلسه پاسخگویی در ۴۸ مسجد»، به منظور پاسخگویی اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر در محلات مختلف شهر بوشهر برگزار می‌شود.

انتظار می‌رود حضور در این جلسات به صورت مستمر ادامه داشته باشد و البته مسئولان این جلسات را به صورت نمایشی برگزار نکرده و با جدیت پیگیر رفع مسائل و مشکلات مردم باشند.

حضور در محلات نمایشی نیست

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به اهمیت اجرای طرح شفافیت و پاسخگویی به مردم اظهار داشت: حضور اعضای شورا و مدیران شهرداری در مساجد و محلات شهر بوشهر نمایشی نیست و هدف ما حل مشکلات مشکلات محلات است.

شهناز پولادی اضافه کرد: به همت شورای شهر بوشهر در راستای پیگیری مشکلات محلات در قالب پویش ۴۸ ماه خدمت ۴۸ جلسه پاسخگویی در ۴۸ مسجد با حضور اعضای شورا و مدیران شهرداری جلساتی را در محلات مختلف برگزار می‌کنیم.

وی اضافه کرد: قبل از ورود به شورا ما میثاق نامه مسجدی‌ها امضا کردیم که در مدت ۴۸ ماه خدمت در ۴۸ مسجد پاسخگوی شهروندان باشیم و تا کنون در ۹ مسجد در قالب این پویش حضور پیدا کردیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: دیدارهای مردمی در مساجد در قالب این پویش همچنین بازدیدهای میدانی از سایر محلات و ملاقات عمومی با شهروندان داریم که به منظور بررسی و شناسایی مشکلات موجود و تسریع در حل آنها و خدمات رسانی بهتر به شهروندان است.

وی ادامه داد: حضور اعضای شورا و مدیران شهرداری در مساجد و محلات شهر بوشهر نمایشی نیست و بعد از جلسات کارگروه‌های پیگیری مسائل و مشکلات مطرح شده در کمیسیون‌های شورا و همچنین در معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری تشکیل می‌شود و تا حصول نتیجه پیگیرها ادامه خواهد داشت.

حل مشکل محلات بوشهر در دستور کار است

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز حل مشکلات مردم را یک ضرورت خواند و اظهار داشت: حل مشکل محلات شهر بوشهر در دستور کار شورا و شهرداری است.

جعفر پور کبگانی اضافه کرد: از ابتدای آغاز به مار شوری شهر بوشهر یکی از اولویت‌های اصلی ما حل مسائل و مشکلات محلات بوده است.

وی ادامه داد: این نشست‌ها و بازدیدهای که از محلات داشتیم با هدف اطلاع دقیق از مسائل و مشکلات محلات و تسریع در حل آنها بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: برخی مسائل و مشکلات مربوط به دستگاه‌های دیگر است که شورا از طریق فرمانداری و پیگیری با مدیران آن دستگاه‌ها پیگیر حل آنها خواهد بود.

وی بیان کرد: تمام تلاش شورا و شهرداری در این است که بتوانیم در این چهار سال تغیرات جدی در سطح شهر و محلات شهر به وجود بیاریم تا شاهد رضایت مندی شهروندان از امور باشیم.

کد خبر 5548124

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شورای شهر بوشهر بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه سیلاب آمار کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت خطبه های نماز جمعه اردبیل شیوع کرونا ماه محرم مدیریت بحران اربعین حسینی استهبان سنندج رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر حضور اعضای شورا مسائل و مشکلات مشکلات محلات محلات شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران

پنجاه و سومین جلسه مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۱۷ با حضور حجت الاسلام آقامیری، رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و جمعی از مدیران شهری و معتمدین محلات منطقه برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام آقامیری با اشاره به اینکه منطقه ۱۷ پروژه‌های عظیمی دارد، گفت: بودجه ویژه‌ای برای طرح‌های عمرانی و اجرایی این منطقه برای سال ۱۴۰۳ اختصاص داده شده است، ضمن اینکه نظام مسائل محلات در کمیته عمران شورای شهر در حال تدوین است و پروژه‌های عمرانی را به صورت محله‌ای تفکیک کردیم تا بتوانیم به صورت کامل مشکلات محلات را پیگیری و رفع کنیم.


آقامیری تصریح کرد: شهروندان می‌توانند مشکلات و مسائل محلات خود را به صورت مکتوب به اینجانب و همکارانم تحویل دهند و با توجه به ارائه مسائل و مشکلات محلات کارشناسان شورای شهر در مناطق حضور می‌یابند و ضمن بررسی پیگیر مشکلات شهروندان شریف منطقه خواهیم بود.


وی گفت: روز گذشته همراه با آقای سیفی از پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) بازدید کردیم که ان شاءالله با برطرف کردن برخی موارد، در سال جاری به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران