Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سفارت جمهوری‌ اسلامی ایران در آتن روز سه‌شنبه در توییتی نوشت‌: "دادگاه عالی یونان بعنوان عالیترین مرجع قضائی این کشور نیز رای دادگاه تجدید نظر به نفع ایران را تائید کرد. به زودی عملیات انتقال و بازگشت نفت به سرقت رفته ایران به کشتی لانا آغاز خواهد شد. راهزنان دریائی باز هم ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

یونان ۲۵ ماه مه امسال به درخواست آمریکا نفتکش روسی لانا را که حامل ۷۰۰ هزار بشکه نفت ایران بود توقیف کرد.

دولت یونان اذعان کرد که این محموله را به درخواست وزارت دارایی آمریکا توقیف کرده، اما مشخص نکرد که چرا این کشور تصمیم گرفته که به درخواست واشنگتن عمل کند.

پس از این اقدام یونان، مقامات کشورمان به این مساله به شدت اعتراض کرده و تاکید کردن که این کار را یک راهزنی دریایی به حساب می‌آورند. با ادامه فشارهای دولت ایران، یونان بالاخره پذیرفت که محموله نفت را آزاد کند و دادگاه این کشور حکم لغو توقیف برای نفتکش صادر کرد.

کد خبر 693395 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و یونان نفتکش تحریم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و یونان نفتکش تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران

به گزارش صدای ایران از انتخاب،بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

ایلنا: وزیر خارجه آمریکا رهبران کشور‌های خلیج فارس را به یکپارچگی دفاعی بیشتر فراخواند.

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».


دیگر خبرها

  • درخواست پلیس از خودروسازها برای مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند