Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@11:51:24 GMT

پرواز غواص تخریب‌چی لشکر ۱۹ فجر استان فارس

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۱۶۰۱

پرواز غواص تخریب‌چی لشکر ۱۹ فجر استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حبیب الله فرح بخش در دوران هشت سال دفاع مقدس در سمت غواص تخریب چی در عملیات والفجر ۸ اعزامی از لشکر عملیاتی ۱۹ فجر سپاه فارس بود.

حبیب الله فرح بخش به همراه شهید مسعود گرامی از تیپ امام حسن مجتبی(ع) استان فارس در دسته  اطلاعات و عملیات نیز فعال بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سمت های مختلف از جمله مدیرکل امور ارتباطات و بین الملل شهرداری شیراز را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که برادر شهید محسن فرح بخش نیز می‌باشد، پیش از ظهر امروز بعد از تحمل دوسال درد و رنج دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش فارس، رزمندگان تخریب‌چی، زبده، شجاع، دلیر، نترس و پیش‌مرگان ایثار هستند زیرا باید از خطی عبور کنند تا راه برای دیگران بازشود لذا حبیب الله فرح بخش فردی بود که به انجام مستحبات ‌و ترک محرمات و فوق العاده پرکار و پرتلاش در منطقه شناخته شده بود.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: تخریب چی غواص لشکر ۱۹ فجر فرح بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

او ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • بهاران پربارش فارس