Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قربانی گلشن آباد عصر سه‌شنبه در دومین دوره تخصصی جهاد تبیین اظهار داشت: ایران از گذشته مخالف ظلم بوده است و به واسطه اینکه ضد استکبار است مورد غضب دشمنان بوده است و همواره با این اسکبتار ضدیت داشته است و این را می‌توان در کودتاها دید.

وی افزود: در راستای همین مخالفت مستکبران با ایران مجاهدین خلق از غرب حمایت شده و می‌شود، از همان ابتدا انقلاب این حمایت از مخالفان وجود داشت و الان کار ما این است که بتوانیم صحنه جنگ بعدی با دشمن در سال ۱۴۰۴ را متصور شدیم و برای آن برنامه ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد ادامه داد: جنگ ترکیبی از گذشته مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است و باید برای همین موضوع باید تهدیدات را به خوبی شناخت، تهدید اصلی در جهان و منطقه آمریکا است آنها رژیم تهدید جهانی برای ما هستند و بعد از آمریکا رژیم صهیونیستی و عربستان به وابسته همکاری با رژیم صهیونیستی تهدیدهای دیگر برای ایران در این افق خواهند بود.

وی ادامه داد: جنگ پیش رو در حوزه‌های جنگ نرم، سخت و هوشمند خواهد بود، برخی فکر می‌کنند الان دیگر جنگ سخت معنایی ندارد اما ترورهای رژیم صهیونیستی مثل ترور شهید سلیمانی نمونه‌ای از جنگ سخت است که به فضل الهی مجازات خواهد شد.

قربانی گلشن آباد اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود در جنگ پیش رو از سلاح‌های ممنوعه استفاده شود و یک جنگ ترکیبی در پیش رو خواهد بود که در آن فشار تبلیغاتی ایران هراسی و اسلام هراسی به اوج خود خواهد رسید.

وی در خصوص الگو تهدیدهای آینده ابراز داشت: منطقه جنوب غرب آسیا صحنه جنگ خواهد شد که الان نیز به همین صورت است، همچنین محور مقاومت مورد فشار است و کل جهان اسلام و غرب آسیا محل جنگ است و کشورهای اسلامی ایران، لبنان، عراق و سوریه بیشتر مدنظر است.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اضافه کرد: لازم است برای کاهش خطرات این جنگ آینده را بشناسیم و روند پژوهی کنیم، همچنین در حوزه هوافضا باید اقدامات لازم مدنظر باشد که اخیراً آمریکا نیز نیروی هوافضا ایران را یک قدرت دانسته است.

وی در خصوص موضع ترکیه در جنگ پیش رو گفت: ترکیه یک رقیب و متحد منطقه‌ای برای ماست، آنها به تازگی یک سد بزرگ در شرق ترکیه زدند که باعث خشکی شمال غرب کشور خواهد شد و احتمالاً با ترک‌ها درگیر خواهیم بود.

کد خبر 5548144

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه سدسازی ایران بوشهر ویروس کرونا سیلاب کرمانشاه بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل شیوع کرونا مدیریت بحران ماه محرم اربعین حسینی استهبان ایلام پیش رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم

به گزارش ورزش سه، ماشین گلزنی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا که تا پیش از فینال رقابت‌ها موفق به زدن هفت گل شده است و با اختلاف در صدر جدول گلزنان جای دارد، پس از دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان که با صعود ملی‌پوشان به فینال همراه بود، به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد‌.‌

سعید احمدعباسی در نشست خبری پس از دیدار با ازبکستان به خبرنگاران گفت:  تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینحاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

 تیم ملی فوتسال ایران روز یک شنبه و از ساعت 14:30 به وقت تهران در فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف تایلند میزبان خواهد رفت

دیگر خبرها

  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر
  • آواربرداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • سازمان ملل: آوار برداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم