Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-02@03:10:15 GMT

سنجش حافظان نوجوان در مساجد غزه

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۱۶۵۲

سنجش حافظان نوجوان در مساجد غزه

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از ایکنا،  اداره کل قرآن کریم وزارت اوقاف و امور دینی نوار غزه طرحی را با عنوان «تلاوت قرآن کریم در یک جلسه» و با مشارکت ۱۲ قرآن‌آموز پسر و ۱۹ قرآن‌آموز دختر از نهاد قرآن کریم غزه برگزار کرد.

عبدالهادی الاغا، معاون وزارت اوقاف غزه به همراه محمد سالم، مدیر کل اداره امور قرآن کریم، زیاد احمد، مدیر کل حوزه حافظان قرآن کریم و حمد النجار، مدیر حوزه آموزش حفظ قرآن کریم، محمد ابوسعده، رئیس اوقاف غزه و مها الشوبکی، رئیس حوزه حفظ قرآن بانوان از روند اجرای این طرح بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این طرح برای قرآ‌ن‌آموزان دختر در مسجد خالد بن ولید و برای قرآن‌آموزان پسر در مدرسه الحساینه غزه برگزار شد.

الأغا، معاون وزارت اوقاف غزه طی نطقی در این مراسم گفت: مایه خرسندی است که می‌بینیم پسران و دخترانمان در یکی از خانه‌های خدا جمع می‌شوند و طی یک جلسه قرآن را تلاوت می‌کنند.

او افزود: این اتفاق یقین ما را به نزدیک بودن زمان پیروزی، خیر، برکت و آزادسازی سرزمین فلسطین برای امت اسلامی و ملت فلسطین بیشتر می‌کند.

وی افزود: این صحنه موجب گشادگی روح با نور و آرامش و رحمت الهی است و این امید را در ما زنده می‌کند که دستیابی ما به هدفمان نزدیک شده است. امیدواریم که خداوند وقتی که به او و کتابش پناه می‌بریم از ما راضی باشد. اجرای طرح گوش فرا دادن به ۳۱ حافظ دختر و پسر قرآن کریم در یک جلسه گواه بر میزان استقبال از این طرح قرآنی رو به توسعه است.

معاون وزیر اوقاف غزه از تلاش‌های اداره کل قرآن کریم و دست‌اندرکاران این حوزه اعم از حافظان دختر و پسر در سطح ادارات اوقاف در استان‌های پنجگانه نوار غزه به منظور اجرای این طرح در راستای ارتقای سطح حفظ و تدبر قرآنی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حافظان قرآن کریم غزه قرآن کریم اوقاف غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

کد خبر 848108 منبع: میزان برچسب‌ها قرآن - فعالیت‌ها خبر مهم مسیحیت سوئد

دیگر خبرها

  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان
  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو