Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید کشفیات حاصل از درگیری شب گذشته ماموران پلیس با سوداگران مرگ که منجر به شهادت سردار سرتیپ دوم علی برزگر و هلاکت ۶ شرور مسلح شد، افزود: اقدامات سربازان جان برکف نیروی انتظامی در راستای مبارزه با اشرار و قاچاقچیان جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در درگیری اخیر شش نفر از اشرار بین المللی به هلاکت رسیده اند، یادآور شد: در این  درگیری مقادیر زیادی سلاح و مهمات نیز کشف شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: این عملیات افتخارآفرین و موفقیت آمیز نشان دهنده آن است که تمامی گروه های شرارت و قاچاق تحت رصد نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی قرار دارند.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: این عملیات همچنین نشان می دهد که کوچکترین اقدام در راستای ایجاد اخلال از امنیت و آرامش مردم با برخورد قاطع نیروی عمل کننده روبرو می شود و از این رو درس عبرتی برای کسانی است که تلاش می کنند که امنیت مردم را با اخلال مواجه کنند.

تقدیر استاندار کرمان از مجاهدت های ناجا در مسیر مبارزه با مواد مخدر

استاندار کرمان نیز از اقدامات و مجاهدت های نیروی انتظامی در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان تقدیر کرد و گفت: نیروی انتظامی با تمام توان خود در شرایط دشوار کنونی، قاطعانه در راستای تامین امین مردم تلاش می کند.

محمد مهدی فداکار افزود: اعضای شش نفره که در درگیری شب گذشته ماموران پلیس با سوداگران مرگ به هلاکت رسیدند از اعضای باندهای شرارت بودند که شرارت های متعددی را در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و سایر نقاط کشور داشته اند.

وی تصریح کرد: در این درگیری تمامی اشرار حاضر در صحنه به هلاکت رسیده اند و مقادیر زیادی مواد مخدر، سلاح، مهمات و تجهیزات از آنها کشف شده است.

وی تاکید کرد: همه مردم باید قدردان تلاش های نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر و تامین امنیت جامعه باشند.

آیین تشییع شهید برزگر فردا برگزار می شود

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز گفت: آئین تشییع سردار سرتیپ دوم علی برزگر که شامگاه گذشته در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیده است، ساعت ۸ صبح فردا چهارشنبه از حسینیه ثارالله آغاز شده و تا گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد یافت.

سردار سرتیپ عبدالرضا ناظری افزود: در ادامه عملیات های جان برکفان فرماندهی انتظامی استان کرمان علیه گروه های قاچاق، شامگاه دوشنبه سوم مردادماه ماموران تیم گشت پایگاه شهید"خواجویی" بهرامجرد از توابع کرمان هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به دو دستگاه خودروی سواری و وانت مشکوک و دستور ایست دادند که هر دو خودرو با افزایش سرعت از محل متواری شدند و بلافاصله ماموران اقدام به تعقیب آنها کردند.

وی ادامه داد: طی عملیات تعقیب و مراقبت ماموران با توقیف خودروی وانت، ۶۹۷ کیلو موادمخدر شامل: ۵۰۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۱۸۸ کیلو و ۴۱۰ گرم حشیش کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

سردار ناظری افزود: در ادامه در پی اعزام تیم کمکی از پلیس مرکز استان به محل درگیری، سرنشینان خودروی پژو پارس اشرار اقدام به تیراندازی به سمت ماموران پلیس کردند که در مواجهه با آتش سنگین ماموران، عرصه را بر خود تنگ دیده و به سمت  محور"کرمان - بم" متواری شدند.

این مقام ارشد پلیس استان تصریح کرد: با توجه به سابقه شرارت و ناامنی این اشرار در منطقه جنوب شرق کشور، ماموران جان بر کف پلیس کرمان تمام توان خود برای دستگیری این اشرار را به کار گرفتند و نهایتا با تعقیب و مراقبت و  آتش پرحجم ماموران در محور "کرمان- بم" (حوالی سه راهی راین) ۶ شرور به هلاکت رسیدند.

سردار ناظری با اشاره به سابقه شرارت و ناامنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه مواد مخدر اشرار به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور بیان کرد: طی این عملیات علاوه بر مواد مخدر کشف شده، ۳ قبضه سلاح کلاشینکف، ۱۷ قبضه خشاب و مقادیر زیادی فشنگ جنگی کشف شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه ۵ تن از همرزمان مجاهد پلیس مجروح و سرهنگ دوم"علی برزگرپور" به عنوان یکی از نیروهای شجاع که در تمامی عملیات ها نقش محوری بر عهده داشت و بارها تا مرز شهادت پیش رفته است، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار ناظری با اشاره به اینکه سایر اعضای این باند در سایر استان های کشور نیز تحت رصد اطلاعاتی پلیس قرار دارند و بزودی مورد برخورد قانونی قرار خواهند گرفت، اظهارداشت: همانگونه که انتظار می رود با متعرضان به ماموران در محل وقوع جرم برخورد خواهد شد و در این زمینه قوانین بازدارنده ای نیاز است که از سوی نهادهای مربوطه تصویب و اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به نقش محوری استان کرمان در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و جلوگیری از ورود این مواد به استان های مرکزی و سایر نقاط دنیا، یادآور شد: در سال جاری قریب ۲۸ تن مواد مخدر در استان کرمان کشف شده است.

برچسب‌ها کرمان شهید مواد مخدر امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان شهید مواد مخدر کرمان شهید مواد مخدر امنیت نیروی انتظامی استان کرمان مواد مخدر کشف شده کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی