Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، بهرام عین اللهی روز سه شنبه  پس از حضور در کمیسیون بهداشت و بهداشت درمان مجلس به خبرنگاران، گفت: سلامت یکی از نیازهای مهم مردم در تمامی نقاط کشور و وظیفه ما نیز تامین سلامت مردم است و برای این کار نیاز به امکانات بسیار زیادی از نظر فیزیکی یعنی ساختمان ها، مراکز بهداشتی و تخت های بیمارستانی و همچنین از لحاظ تجهیزات مورد نیاز بیمارستانی، سی تی اسکن، ام آر آی و آنژیوگرافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد تدابیر لازم بهداشتی توسط وزارتخانه برای ایام محرم، افزود: آخرین تصمیمات گرفته شده در ستاد کرونا بیانگر این است که یکی از مسائل مهمی که می تواند از انتشار کرونا جلوگیری کند واکسیناسیون است. بنابراین توصیه می کنیم که افراد برای تزریق دوز یادآور اقدام کنند، زیرا با بی توجهی نسبت به واکسن، تعداد مبتلایان افزایش خواهد یافت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: کرونا مساله شخصی نیست و مردم در جامعه حضور می یابند بنابراین نیاز است اقدام به تزریق واکسن کنند؛ در ستاد مبارزه با کرونا از مردم خواسته شد که به شرطی که شش ماه از نوبت تزریق واکسن قبلی گذشته باشد نسبت به تزریق دوز یادآور اقدام کنند.

عین اللهی تاکید کرد: می طلبد مراسمات عزاداری محرم در محیط باز برگزار شود و در محیط بسته هم تهویه مناسب باشد تا از انتشار ویروس جلوگیری شود همچنین استفاده از ماسک در شرایطی که تجمع زیادی وجود دارد می تواند جلوی انتشار بیماری را بگیرد.

وی ادامه داد: امروزه هر کسی که سرما بخورد باید احتمال کرونا را بدهد؛ بهتر است افراد در صورت ابتلا به سرماخوردگی در تجمعات حضور نیابند و دیگران را مبتلا نکنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد وضعیت واکسیناسیون افراد بالای ۱۲ سال، گفت: به بازگشایی دانشگاه ها و مدارس نزدیک می شویم و بیماری ها وقتی در جمع زیادی از انسان ها قرار بگیرد انتشارش سریع تر است بنابراین در ستاد مبارزه با کرونا تصمیم گیری شد که همه افراد بالای ۱۲ سال برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ستاد کرونا بهرام عین اللهی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ستاد کرونا بهرام عین اللهی مجلس شورای اسلامی ستاد کرونا بهرام عین اللهی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درمان و آموزش پزشکی عین اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: پزشک متخلفی که در یکی از روستاهای تالش مدعی بود با دستگاهی همه بیماری ها را درمان می کند، دستگیر شد.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند درصد پزشکان زیرمیزی می‌گیرند؟ پروانه مطب ۹۶ پزشک متخلف باطل شد توبیخ پزشک متخلف بخاطر دریافت وجه مازاد از بیمار

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند