Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی از افتتاح ۸۶ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در استان خبر داد.

مهدی رحمدل در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با افتتاح سراسری ۷۰۱ های فنی و حرفه ای آزاد در کشور مجوز فعالیت ۸۶ آموزشگاه آزاد و فنی و حرفه ای در خراسان شمالی صادر شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان برای توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای، افزود: ارتقای وزن اجتماعی مهارت در جامعه در مسیر شعار سال، جلب مشارکت برای ایجاد جریان مهارت آموزی، توجه بیشتر به فناوری های نوین در تولید محتوا و ارائه خدمات الکترونیک، توجه به مهارت آموزی در مناطق محروم و حمایت از مهارت آموختگان کارآفرین در راه اندازی کسب و کارهای مهارت بنیان از جمله اهداف برنامه‌های هفته مهارت و افتتاح این مراکز است.

وی ادامه داد: نگاه سازمان فنی و حرفه ای به آموزشگاه‌های آزاد تغییر کرده و به دنبال توسعه، رشد، رونق و بالندگی اتفاق می افتد که امروزه نیز این آموزشگاه ها از آزادی عمل بیشتری برخوردار هستند و می‌توانند کمک یار مردم باشد.

به گفته مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی، ۴ آموزشگاه آزاد در رشته‌های صنایع دستی، پوشاک، هنرهای تجسمی و صنایع چرم در هفته مهارت به صورت نمادین توسط مسئولان افتتاح شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی اجتماعی هفته مهارت سازمان فنی و حرفه ای آموزشگاه آزاد خراسان شمالی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود