Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنین پلاسخارت نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در عراق  عصر سه شنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: عراق از ترکیه می خواهد که نیروهای خود را از خاک عراق خارج کند و خواهان تحقیقات در مورد حمله به استان دهوک  است.

این مقام سازمان ملل افزود: این حمله هولناک به یک مکان جهانگردی معروف و کاملا مشخص، نشان دهنده بی توجهی تکان دهنده به زندگی غیرنظامیان و استانداردهای پذیرفته شده جهانی در زمینه حقوق بشردوستانه بین المللی و حقوق بشر است که  از غیرنظامیان حمایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حالی که همه طرف‌های درگیری باید تمام اقدامات احتیاطی ممکن را برای جلوگیری از آسیب به غیرنظامیان در همه زمان‌ها انجام دهند، در حمله به استان دهوک، این اصل  به وضوح رعایت نشد.

 نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در عراق اضافه کرد که عراق به درستی استفاده از خاک خود را به عنوان عرصه ای برای رقابت های خارجی و منطقه ای و نقض حاکمیت این کشور از سوی سایر بازیگران رد می کند.

پلاسخارت افزود: این کشورها  به طور معمول و بدون مجازات، حاکمیت و تمامیت ارضی عراق را نقض می کنند.

نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در عراق ادامه داد: توقف همه حملات به خاک عراق از اهمیت بالایی برخوردار است. چنین حملاتی نه تنها تنش های داخلی و منطقه ای را تشدید می کند، بلکه همان طور که در حمله به دهوک شاهد آن بودیم، فجایع انسانی را به دنبال دارد.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد شورای امنیت سازمان ملل عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد شورای امنیت سازمان ملل عراق سازمان ملل متحد شورای امنیت سازمان ملل عراق سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

دیگر خبرها

  • ببینید |‌ لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق + فیلم
  • تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • درد قفسه سینه نشانه چه بیماری است؟