Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@17:03:48 GMT

افزایش سرعت ابتلا به کرونا

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۳۱۶۲

افزایش سرعت ابتلا به کرونا

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزای صدا و سیما مرکز قم، سیامک محبی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی از هفته های گذشته نسبت به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا از طریق رسانه‌های مختلف در کشور هشدار داده بود گفت: در هفته های گذشته روند ابتلا به کووید و مرگ ناشی از آن در جهان روند صعودی داشته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا در ۲۷ استان کشور و به تبع آن تعداد فوتی ها افزود: روند فوتی ها در کشور از ۱۸ مرگ ناشی از کرونا در ۳ هفته گذشته به ۶۹ بیمار فوت شده رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی با بیان اینکه استان قم در حال حاضر رتبه پنجم تعداد بستری شده های مبتلا به کرونا در کشور را دارد گفت: در هفته های گذشته از این میزان در رتبه ۲۸ یا ۲۹ میزان تعداد افراد بستری بودیم، یعنی از حدود ۳۰ بیمار به بیش از ۲۰۰ نفر بستری در مراکز درمانی رسیده‌ایم.

رئیس مرکز بهداشت استان با بیان اینکه قابلیت سویه های جدید ویروس کرونا مثل ba۴ و ba۵ انتشار بالا و جهش فراوان آن است ادامه داد: این سویه سرعت انتشار بیشتری نسبت به سویه های گذشته دارد و هر یک نفر ۱۸ نفر را مبتلا خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اسکوچیچ حمید نوری مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه افسانه حسامی فرد استهبان ویروس کرونا قم افزایش مبتلایان سرعت سرایت انتقال بیماری پروتکل های بهداشتی اسکوچیچ حمید نوری مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه افسانه حسامی فرد استهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند

طبق آمار ثبت احوال کشور از تعداد فوتی‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، مردان بیشتر از زنان فوت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵.۶ درصد و زنان ۴۴.۴ درصد از ثبت فوت ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل(۱۴۰۱) برابر ۵۶.۶ درصد برای مردان و ۴۳.۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد  ۴۱۸هزار و ۷۴۱  رویداد فوت ثبت شده، ۵.۶درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • موج گرما صد‌ها میلیون نفر را می‌سوزاند!
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران