Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از مهلت ۶ نماینده به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف سوالات مطرح‌ شده خبر داد.

به گزارش مشرق، زهرا شیخی، با اشاره به نشست روز گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با حضور وزیر بهداشت، گفت: در این جلسه، سوالات ۶ نماینده از وزیر مطرح شد که برخی سوالات منطقه‌ای و استانی و برخی هم ملی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سوالات مطروحه نمایندگان در مورد علت و عزل و نصب‌های اخیر در دانشگاه علوم پزشکی تهران، عدم رعایت استانداردهای تخت بیمارستانی بر اساس جمعیت ساکن و تمرکز درمان در پایتخت و مراکز استان‌ها، موضع ایران نسبت به طرح اصلاحات پیشنهادی کشور آمریکا در مورد مقررات بهداشتی بین المللی در نشست اخیر مجمع جهانی بهداشت، بی‌توجهی وزارت بهداشت به حوزه سلامت شهرستان خدابنده، کمبود امکانات در کشور و دانشگاه‌ها و بی‌توجهی به مناطق محروم، افزایش قیمت دارو، کمبود آمبولانس و تأمین داروهای بیماران خاص، کمبود تخت‌های بیمارستانی و عدم تجهیز بیمارستان‌های حوزه‌های انتخابیه بود که پس از پاسخ‌های وزیر و معاونان وزارت بهداشت، به وزیر بهداشت برای پیگیری و بررسی مطالبات و مشکلات دو هفته تا یک ماه مهلت داده شد.

شیخی ادامه داد: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان در نشست روز گذشته از وزیر بهداشت خواستار توجه به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و طرحی وزارت بهداشت شدند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت وزیر بهداشت مجلس استیضاح خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!
  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت