Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشار چی شامگاه سه شنبه در همایش مسئولان هیئتهای مذهبی و مداحان و شاعران آیینی زنجان، که در محل سالن همایش حسینیه اعظم زنجان برگزارشد، به توزیع بخشی از اقلام مورد نیاز هیئت‌های مذهبی با قیمت پایین‌تر از قیمت بازار اشاره کرد و گفت: به منظور حمایت از هیئت‌های مذهبی در راستای حفظ فرهنگ پخت و توزیع نذری، بخشی از اقلام مورد نیاز هیئتهای متقاضی، شامل برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ، با قیمت پایین‌تر از بازار، در میان آنها توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۱۵ تن برنج و گوشت میان هیئتهای عزاداری این استان توزیع می‌شود، ابراز داشت: اقلام شامل ۶۵۰ تن برنج، ۶۵ تن گوشت قرمز و ۳۰۰ تن گوشت مرغ است که در میان هیئت‌های مذهبی متقاضی برای پخت نذری توزیع می‌شود.

استاندار زنجان، به مطالبات مداحان و شاعران آیینی زنجان در خصوص رفع مشکلات معیشتی و تامین حداقل‌های لازم برای زندگی اشاره کرد و گفت: در خصوص خواسته‌ها و مشکلات مداحان و شاعران آیینی، در بخش‌های مختلف از جمله مسکن، معیشت، بیمه، وام ضروری است تا تلاش‌های لازم صورت گیرد.

افشارچی تاکید کرد: برای کمک به هیئت هایی که خواهان برگزاری مجالس عزاداری امام حسین (ع) در فضای باز هستند باید همکاری لازم صورت گیرد.

وی افزود: در خدمتگزاری برای کمک به این هیئت‌ها که فضای مدارس را می‌خواهند، اعلام آمادگی کنم.

استاندار زنجان تصریح کرد: محلی به عنوان کانون مداحان و شاعران آیینی به منظور استقرار آنها برای تبادل نظر و برگزاری کلاس‌های فرهنگی و مذهبی بین مداحان و شاعران هم قول مساعد در حد وسع و توان استان باید انجام شود.

افشارچی با بیان اینکه هر چقدر به دستگاه امام حسین (ع) اهمیت دهیم، مایه نجات جامعه اسلامی می‌شویم، اظهار کرد: شخصیت متفاوتی در عزاداری زنجان داریم و بسیار پربار است.

استاندار زنجان با بیان اینکه ۴۳ سال است که برای نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کردیم و شهید تقدیم کردیم، افزود: حجاب آرامش روانی جامعه است بنابراین باید به مسائل فرهنگی عمیقأ ورود کنیم.

افشارچی با بیان اینکه در یک بازه زمانی در جمهوری اسلامی ایران متولیان امر هدفشان این بود که تجزیه و تحلیل کرده سپس مشکل را حل کنند، تاکید کرد: در حال حاضر راهبرد و استراتژی تغییر کرده یعنی هم میخواهیم رفع تحریم کرده و هم با تحریم مقابله کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان از لحاظ اشتغال بهترین استان کشور هستیم البته بیکار داریم ولی وضعیت بهتری نسبت به سایر استان‌ها داریم، افزود: باید همه تلاش خود را می‌کنیم تا رضایت مردم را جلب کنیم، گفتنی است رسانه هیئت‌های مذهبی، جهاد تبیین است.

افشارچی بیان اینکه طی چهار ماه گذشته ۱۳.۵ میلیارد تومان به کشورها صادرات داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۵ درصد افزایش یافته است، گفت: در زنجان همدلی و همراهی بین مسئولان استانی وجود دارد که به دنبال باز کردن گره‌های موجود هسنبم، گفتنی است اکنون قرارداد اولین قطعه کمربندی شمالی منعقد شده است.

کد خبر 5548360

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن افشارچی استاندار زنجان ماه محرم بوشهر ویروس کرونا سیلاب کرمانشاه آمار کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت خطبه های نماز جمعه مدیریت بحران اردبیل شیوع کرونا ماه محرم ایلام استهبان محرم 1401 مداحان و شاعران آیینی استاندار زنجان هیئت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: دشمن با اعمال برنامه‌های مختلف به اهداف خود نرسیده و بر این اساس جنگ فرهنگی را مورد توجه قرار داده است.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: بصیرت‌افزایی و شناخت دوست و دشمن حائز اهمیت است. بصیرت به معنی شناخت و موضع‌گیری درست و به هنگام بوده و در این میان دشمن با تمام قوا وارد جنگ فرهنگی کشور شده است.

وی با بیان اینکه رهبری در چند سال گذشته به بصیرت سیاسی تاکید ویژه‌ای داشتند، افزود: دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همه برنامه‌های خود را اعم از جنگ تحمیلی تا تحریم‌های گوناگون را علیه کشور اعمال کرده و امروز در حوزه فرهنگی وارد شده است.

امام جمعه زنجان در ادامه به ۹ اردیبهشت روز شوراها اشاره کرد و گفت: در بیانیه گام دوم رهبری، یکی از قدرت‌های موفقیت انقلاب اسلامی مشارکت مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی عنوان شده و در این میان مردم صاحبان و حافظان اصلی انقلاب هستند.

وی به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: چشمان بیدار باید به این موضوع مهم آگاه باشند و در این میان مقام معظم رهبری در سال ۸۰ در فرمان هشت ماده‌ای به صورت جامع مبارزه با فساد را اعلام کردند که در صورت اجرایی شدن دقیق آن به طور حتم نتایج و آثار و برکات فروانی به دنبال خواهد داشت.

خطیب نمازجمعه زنجان به روز یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع کثیری از کارگران کشور جامع‌ترین مطالب را بیان کرده و به این مهم اشاره کردند، این قشر پیشتازان جهادی اقتصادی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه کارگران در کشورهای دیگر وسیله‌ای برای ثروت‌افزایی ثروتمندان هستند، ادامه داد: کار و تلاش عبادت است و این موضوع اهمیت بسزایی دارد.

وی بیان اینکه هر انقلابی عمل کردیم، موفق بودیم در غیر این‌ صورت دشمن ورود کرده است، گفت: واقعه وعده صادق قدرت، شهامت توان نظامی کشور را نشان داد و هیمنه پوشالی اسرائیل جنایتکار را در هم شکست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید