Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هوشنگ شریعتی داور کردستانی به نمایندگی از کشورمان قضاوت رقابت‌های قهرمانی آسیا در رشته گلبال را برعهده دارد.

همچنین «ریزان دژآهنگ» بانوی گلبالیست کردستانی همراه با تیم ملی گلبال بانوان کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها به کشور بحرین اعزام شده است.

رقابت‌های گلبال نابینایان و کم بینایان قهرمانی آسیا با حضور پنج تیم آقایان و چهار تیم بانوان از کشورهای ایران، تایلند، کره جنوبی، استرالیا و ژاپن به مدت یک هفته به میزبانی بحرین و در شهر منامه این کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی گلبال زنان ایران با ترکیب سمیرا محمودی، مریم جعفرزاده، مریم حسام‌آبادی، سمیرا جلیلوند، فاطمه قائدی و ریزان دژآهنگ با هدایت طیبه ملکی و زینب ارک دستانی به این دوره از مسابقات اعزام شده است.

ملی پوشان تیم بانوان ایران در گروه چهارم رقابت‌های قهرمانی آسیا با تیم‌های کره جنوبی، استرالیا و تایلند هم‌گروه هستند.

دعوت دختران کردستان به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال

با اعلام فدراسیون فوتبال اولین مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 17 سال کشور به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود.

51 بازیکن برتر اردوهای استعدادیابی نهایی بانوان کشور به اردوی تیم ملی زیر 17 سال دعوت شده اند و تمرینات خود را تا روز جمعه هفتم مردادماه ادامه خواهند داد.

«آریسا کوه‌گرد» و «پارمیس عسگری» دو دختر کردستانی هم به اردوی تیم ملی دعوت شده و در این ترکیب حضور دارند.

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: اعزام ورزشکار کردستان اردوی تیم ملی فوتبال بانوان اردوی تیم ملی گلبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای پنجم لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.
با دعوت سرمربی تیم ملی «محمدمبین عظیمی» کشتی‌گیر صاحب عنوان کردستانی به این مرحله از اردوی ملی‌پوشان فراخوانده شد.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا