Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید احمدی شامگاه سه شنبه در همایش مادحین، شعرای آئینی و مسئولان هیئت مذهبی زنجان که در سالن همایش حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، گفت: طبق اعلام ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا به استفاده از ماسک در هیئت‌های مذهبی تاکید شده است.

وی اظهار کرد: در تمام برنامه‌های ماه محرم که هیئت‌های مذهبی دخیل هستند باید بهداشت فردی و اجتماعی رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: باید افراد دارای علائم بیماری توجیه شوند تا زمان بهبودی در مراسم مذهبی شرکت نکنند.

احمدی با بیان اینکه بحث تهویه مناسب نیز باید مدنظر برگزارکنندگان مراسم مذهبی باشد، ابراز کرد: مدیریت و برنامه ریزی لازم در این خصوص مد نظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: زنجان در حوزه هیئت‌های مذهبی و مداحی وضعیت بسیار خوبی دارد و گام‌های موثری برداشته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با اشاره به اینکه دسته‌های عزاداری زنجان سالیان سال است که مورد توجه دنیا بوده و این یک نعمت است، ابراز کرد: باید در شان و منزل امام حسین عزاداری انجام گیرد.

احمدی افزود: همزمان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عزاداری هم انجام خواهد گرفت.

کد خبر 5548390

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید احمدی ماه محرم ماه محرم و صفر بوشهر ویروس کرونا سیلاب کرمانشاه آمار کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت خطبه های نماز جمعه مدیریت بحران اردبیل شیوع کرونا ماه محرم ایلام استهبان محرم 1401 هیئت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند

دادستان زنجان پس از به خط کردن مسئولان استانی برای نجات سه پل تاریخی و ساماندهی بستر زنجانرود، استاندار زنجان را مجبور کرد تا ۱۵ خرداد به مسئولان استانی فرصت دهد که وضعیت ظاهری این پل تاریخی را ساماندهی کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، 10 فروردین امسال بود که این رسانه ، گزارش ویدئویی با موضوع وضعیت نامناسب پل قدیمی میربهاءالدین با قدمت بیش از 100 ساله منتشر کرد و روی خط خروجی رفت؛ همین موضوع سبب شد که دادستان مرکز زنجان در زمینه انتشار این خبر ضمن تقدیر از مطالبه‌گری خوب خبرگزاری تسنیم بگوید: این موضوع را پیگیری می‌کنم و با دستگاه‌هایی که در این زمینه ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد شد.

از سوی دیگر شهرداری زنجان با ورود دادستانی به موضوع، نیروهای پاکبان شهرداری منطقه 3 را به خط و در عرض یک روز بیش از یک تن زباله را از آنجا جمع‌آوری کرد؛ اما این پایان کار نبود و بهروز عباسی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان دوباره شخصاً 17 فروردین از پل‌های تاریخی زنجان (میربهاءالدین و سیدمحمد و سردار) بازدید کرد و در این بازدید، شهردار زنجان، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل محیط زیست و چند تن دیگر مدیران، وی را  همراهی کردند.

بهروز عباسی در این بازدید ضمن تأکید بر حفظ آثار باستانی و تاریخی، از مسئولان درخواست کرد که هرچه سریعتر به وضعیت ظاهری این پل‌های تاریخی رسیدگی کنند. عباسی دراین بازدید تأکید کرد: با ترک فعل هر دستگاهی برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کوتاهی برخی دستگاه‌ها، سبب نارضایتی مردم شود.

در ادامه، دادستان زنجان 29 فروردین ماه، بعد از رژه نیروهای مسلح زنجان، استاندار و مسئولان استانی را به خط کرد و همگی از حاشیه زنجانرود و سه پل تاریخی زنجان (میربهاءالدین، حاج محمد و سردار) بازدید کردند.

بهروز عباسی دادستان زنجان در این بازدید به مسئولان استانی تأکید کرد که باید مشکلاتی که سالیان سال در اطراف این پل‌ها انباشته شده است را رفع کنند.

وی با بیان اینکه ترک فعل نباید در این زمینه رخ دهد و سبب نارضایتی عمومی شود، گفت: باید بتوانیم نهایت استفاده را از ظرفیت این پل‌های تاریخی داشته باشیم و مشکلات پیرامون این پل‌ها و زنجانرود را حل کنیم.

حال این روزها، به دستور استاندار زنجان،‌ لایروبی زنجانرود و ساماندهی وضعیت وخیم پل میربهاءالدین و دو پل تاریخی دیگر در حال انجام است که خود استاندار زنجان هم با استوری در اینستاگرام از روند کار اجرایی در این حوزه اشاره کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز