Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مرصاد، آخرین عملیاتی بود که نیروهای بعثی و منافقین را برای همیشه از خاک ایران به بیرون راند و به‌عنوان مرگ سیاسی منافقان مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به عملیات غرورآفرین مرصاد اظهار کرد: در پایان جنگ هشت ساله دشمنان به طمع اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضعیف شدند و در حال پذیرش قطعنامه هستند، با پشتیبانی صددرصدی رژیم بعث عراق و به تجویز منافقان اقدام به طراحی عملیاتی با عنوان جاویدان یا چلچراغ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی تصریح کرد: منافقان به دنبال این بودند که سه روزه در تهران حضور یابند، اما بعد از عبور از برخی از مناطق مرزی و جنایت‌هایی که مرتکب شدند در تنگه‌ای به نام مرصاد در دام نیروهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گرفتار شدند.
 
سردار اکبری یادآور شد: در این عملیات سردار شهید صیاد شیرازی و سردار شهید نورعلی شوشتری در از بین بردن ستون‌های نظامی دشمنان خصوصا منافقین نقش بسزایی داشتند و با تمام توان وارد عمل شدند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: منافقان قصد داشتند در ابتدا وارد کرمانشاه و سپس به تهران برسند، اما در عملیات مرصاد ضربه سنگینی به دشمن وارد شد و این عملیات، آخرین عملیاتی بود که نیروهای بعثی و منافقین را برای همیشه از خاک ایران به بیرون راند و به‌عنوان مرگ سیاسی منافقان مطرح شد.

وی اضافه کرد: بعد از آن منافقین برای همیشه عملیات‌های مستقیم علیه ایران را کنار گذاشتند و به عملیات‌های متعدد تروریستی روی آوردند، با این وجود امروز دیگر نام و نشانی از منافقان نیست و افرادی که روزی با پشتیبانی استکبار به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند امروز محو شده‌اند.
 
سردار اکبری بیان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای گرانقدر و ایستادگی، مقاومت و ازخودگذشتگی ایثارگران، رزمندگان، آزادگان، خانواده معظم شهدا و همه ملت ایران پایدار است.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی عنوان کرد: ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام را از کارگران سختکوش ایران در منظر همگان قرار داده است.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

فرارسیدن یکم ماه می میلادی روز جهانی کارگر که امسال با ۱۲ اردیبهشت، سالروز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین گردیده، را به همه تلاشگران متعهد و سختکوش عرصه آبادانی و پیشرفت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، از حضور تکلیف مدارانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۴ هزار شهید والامقام گرفته، تا مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایستادگی در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای خصمانه دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از کارگران سختکوش ایران اسلامی در منظر همگان قرار داده است.

در این برهه حساس کنونی که با تدبیر و دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» باورِ توان و ظرفیت‌های بی‌بدیل داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف در برابر فتنه‌های اقتصادی دشمن، به عنوان اولویتی مهم قرار گرفته، کارگران خدوم و زحمت‌کش ایران اسلامی به عنوان سنگرنشینان خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی بیشترین نقش را در به حرکت درآوردن چرخه تولید، توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی و پاسداشت مجاهدت و تلاش های ارزنده کارگران عزیز و خانواده های محترمشان که با همدلی، ایثار و تحمل سختی‌ها سهم برجسته ای در پیمودن مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی بر دوش دارند، انتظار می‌رود در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، کارگران به عنوان رکن اصلی جهش تولید، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزش های اسلامی و با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه عظیم اقتصادی فراهم سازند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • تحلیلگران سیاسی درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟