Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@19:19:47 GMT

استارت کابوس‌وار در انتظار پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۴۵۲۹

استارت کابوس‌وار در انتظار پرسپولیس

شاید روی کاغذ برنامه پرسپولیس در آغاز لیگ خیلی هم دشوار و واجد نکات عجیب و غریب به‌نظر نرسد، اما واقعیت این است که استارت پرسپولیس برای فصل جدید سخت‌تر از حد تصور است.

به گزارش مشرق، بالاخره مسابقات لیگ بیست‌ودوم فوتبال قرعه‌کشی شد تا شاید اگر خدا بخواهد آرام آرام از فضای پر از کسالت تعطیلی رها شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هنوز بیشتر از ۲هفته به آغاز مسابقات باقی‌مانده، اما همین قرعه‌کشی هم کمی تنور را گرم کرد و باعث شد فضا شکل فوتبالی‌تری پیدا کند. هم‌اکنون رسانه‌ها در حال تحلیل نکات مربوط به قرعه‌کشی هستند و طبیعتا موشکافی در مورد تیم‌های مدعی بیشتر است. اگر قرار باشد در مورد پرسپولیس حرف بزنیم، مشخصا باید سراغ برنامه این تیم در ۳هفته آغازین فصل برویم؛ جایی که سرخ‌ها به‌ترتیب باید برابر ذوب‌آهن، فولاد و آلومینیوم اراک به میدان بروند.

از این بین، مسابقات اول و سوم بیرون از خانه است، اما بازی دوم در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. شاید روی کاغذ چنین برنامه‌ای خیلی هم دشوار و واجد نکات عجیب و غریب به‌نظر نرسد، اما واقعیت این است که استارت پرسپولیس برای فصل جدید سخت‌تر از حد تصور است و یحیی گل‌محمدی باید با ۳کابوس فصل گذشته‌اش دیدار کند.

بیشتر بخوانید:

مدافع گمنام امیدهای یحیی را زنده کرد

بازی با ذوب‌‎آهن در افتتاحیه فصل جدید در شرایطی برگزار می‌شود که توقف سرخپوشان برابر این تیم در دور برگشت فصل گذشته یکی از مهم‌ترین عوامل عقب افتادن آنها در کورس قهرمانی بود. هدایت ذوب‌آهن برعهده مهدی تارتار است و این مربی هر زمان رودرروی پرسپولیس قرار می‌گیرد، به‌خاطر فشارهای غیرمنصفانه فضای مجازی انگیزه‌های مضاعف پیدا می‌کند.

پارسال هم ذوب موفق شد پرسپولیس را متوقف کند و البته در همین بازی بود که مصدومیت وحید امیری هم تشدید شد. پرسپولیس هفته دوم باید به مصاف فولاد برود؛ تیمی که مدعی مهمی در مسابقات این فصل محسوب می‌شود، تنها نماینده ایران در آسیا است و البته فصل گذشته با شکست قرمزها در سوپرکاپ یک جام را از پرسپولیس گرفت. آن بازی عامل فشارهای بسیار زیادی روی یحیی گل‌محمدی شد. بازی هفته سوم هم برابر آلومینیوم خواهد بود؛ تیمی که با پیروزی عجیب ۳گله در ورزشگاه آزادی، سرخپوشان را از جام حذفی کنار زد و انتقادات از گل‌محمدی را به بالاترین حد ممکن از زمان بازگشت این مربی به پرسپولیس رساند.

در حقیقت ۳بازی آغازین پرسپولیس در فصل جدید به نوعی در برابر ۳تیمی است که ۳جام از قرمزها گرفتند. در عین حال امتیازگیری در این مسابقات اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که تجربه نشان می‌دهد یک «آغاز خوب» در لیگ ایران برای قهرمانی از نان شب هم واجب‌تر است. آیا یحیی و تیمش از این ۳بازی حیثیتی حداکثر امتیازات را می‌گیرند؟

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت پرسپولیس لیگ برتر یحیی گل محمدی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فصل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز در خبری عنوان شد که تیم های استقلال و پرسپولیس با توجه به امتیازهایی که کسب کرده اند جواز صعود مستقیم به لیگ نخبگان آسیا را کسب کرده اند و سایر تیم ها باید برای جایگاه سومی تلاش کنند تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند. قهرمان جام حذفی هم به پلی آف لیگ نخبگان راه پیدا می کند.

در این زمینه سهیل مهدی مسئول مسابقات لیگ برتر به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: درباره اینکه صعود استقلال و پرسپولیس قطعی شده آقای زراعی باید صحبت کند.

وی در خصوص اینکه چرا تصمیم گرفته شده قهرمان جام حذفی باید به پلی آف برود و تیم دوم لیگ مستقیم به لیگ نخبگان برود، گفت: این تصمیم را هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گرفته و ربطی به کمیته مسابقات ندارد.

مهدی در ارتباط با اینکه پرسپولیسی ها معتقد هستند اگر قرار است سازمان لیگ برای بازی هفته پایانی استقلال و پیکان تهمیداتی داشته باشد تا بازی با حضور هواداران برگزار شود، باید برای بازی این هفته سرخپوشان مقابل هوادار هم این تمهیدات در نظر گرفته شود، اظهار کرد: اصلا درخواستی از سوی باشگاه پرسپولیس بابت این موضوع نیامده است. درثانی وضعیت جغرافیایی شهرک اکباتان و نحوه بلیت فروشی آن به صورتی است که تصمیم گیری در مورد این موضوع اصلا دست سازمان لیگ نیست و باید مسئولان شورای تامین در موردش نظر بدهند. من الان هر حرفی بزنم اشتباه است چون نه درخواستی آمده و نه تصمیم گیر نهایی هستیم.

مسئول کمیته مسابقات همچنین در مورد درخواست تبریزی ها برای تعویق بازی تراکتور و گل گهر تاکید کرد: اگر درخواستی در این زمینه باشد باید بررسی کنیم که آیا برنامه به ما راه می دهد این بازی را به تعویق بیندازیم یا خیر. در هر صورت بخشی از برگزاری بازی دست عوامل مسابقات در تبریز است و اگر مشکلی بابت برنامه ریزی نداشته باشیم با آنها تعامل می کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به بازپرس گفتم؛ بخاطر پرسپولیس حاضرم شلاق بخورم!
  • گفتند سازش نه؛ گفتم بخاطر پرسپولیس حاضرم شلاق بخورم | به خاطر یک کلمه دادگاهی شدم
  • پایان غم‌انگیز امباپه در پاریس با کابوس زرد/ زنبورها فینالیست شدند
  • پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است
  • سهیل مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است
  • مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود
  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود