Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حیدری گوجانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: با واریز ۱۰ میلیارد تومان برای آغاز طرح تکمیل شبکه آب و فاضلاب محلات ۳۸ و ۳۹ منظریه در مانور این محله، اجرای عملیات عمرانی حوزه آب و فاضلاب آن شروع شد.

وی افزود: محله‌های ۳۸ و ۳۹ منظریه از جمله محلاتی در این منطقه هستند که تا قبل از اجرای مانور به جز تعداد محدودی انشعاب آب و فاضلاب در برخی قسمت‌ها بیشتر واحدهای آن تاکنون فاقد خدمات آب و فاضلاب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری ادامه داد:در مانوری که به تازگی در این منطقه برگزار شد، در فاز اول بخشی از عملیات مربوط به آب و فاضلاب این دو محله انجام شد به‌ طوری‌که، آبرسانی به بخش عمده‌ای از محله ۳۹ تکمیل شد.

معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در مرحله بعدی، پیگیری‌ها برای حل مشکل آب و فاضلاب این ۲ منطقه از منظریه انجام شد و بر اساس برآوردها، مشخص شد تکمیل شبکه آب و احداث فاضلاب این دو محله به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

حیدری گوجانی افزود:در روزهای اخیر ۱۰ میلیارد تومان توسط وزارتخانه به حساب استان واریز کرد که با این مقدار اعتبار، عملیات تکمیل شبکه آب و فاضلاب این ۲ محله از نیمه دوم شهریور که بحران آبی فروکش می‌کند و از آن عبور می‌کنیم، برای تمامی ساخت و سازها در منظریه آب لوله‌کشی و به موازات آن بخش فاضلاب نیز اجرایی می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر شرایط آب و هوایی برای انجام پروژه مساعد باشد کل این عملیات تا دهه مبارک فجر به اتمام خواهد رسید البته تا مهرماه شبکه آب تکمیل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، منطقه منظریه شهرکرد از ۱۶ سال پیش در قالب محل ساخت و ساز مسکن مهر احداث شد و نزدیک به ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد، که در یکی دو دهه اخیر به دلیل وجود برخی از ناهماهنگی ها بین شهرداری و راه و شهرسازی بهسازی آن به صورت کامل اجرایی نشد.

امسال به دستور استاندار چهارمحال و بختیاری، در یک حرکت جهادی دستگاههای خدمت‌رسان موظف به رفع مشکلات این منطقه شدند که در این زمینه یک مانور بزرگ برای انجام این مطالبه مردمی برگزار شد و شخص استاندار از نزدیک شاهد روند اجرایی این بهسازی شد.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است.

برچسب‌ها منظریه شهرکرد چهارمحال وبختیاری آب و فاضلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منظریه شهرکرد چهارمحال وبختیاری منظریه شهرکرد چهارمحال وبختیاری آب و فاضلاب آب و فاضلاب شبکه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، فارسان و کوهرنگ خبر داد.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو ازهرگونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد فاضلاب درپی بارندگی‌های اخیر ایلام
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان