Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید عبدالحمید خرام با بیان اینکه فعالیت این قرارگاه تنها مختص به ایام کرونا نبود، گفت: عید سعید غدیر فرصت مناسبی برای ایجاد وحدت و همدلی در جهت دستگیری از نیازمندان و عمل به سیره علوی و رسیدگی به ایتام و نیازمندان می‌باشد.


او گفت: در همین راستا با هماهنگی و همکاری کمیته امداد منطقه یک یاسوج، بسیج سازندگی، بنیاد علوی و بسیج دانشجویی، آشپزخانه علوی را در مسجد فاطمه زهرا (س) نجف آباد یاسوج، با هدف دستگیری و اطعام خانواده‌های نیازمند در شهر یاسوج و روستا‌های اطراف آن راه اندازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه در این آشپزخانه، از ابتدای دهه امامت و ولایت تا کنون یازده بار اقدام به پخت غذا و اطعام نیازمندان کردیم، گفت: در این مدت ۹ هزار پرس غذا بین گروه‌های جهادی، مراکز خیریه و خانواده‌های نیازمند با همکاری کمیته امداد، بسته بندی و توزیع شده است که امیدواریم بتوانیم در ایام ماه‌های محرم و صفر، این فعالیت‌ها استمرار داشته باشد.


حجت الاسلام سید عبدالحمید خرام در ادامه به ایجاد غرفه‌های نقاشی ویژه کودکان و غرفه‌های فرهنگی، تبلیغی، عفاف و حجاب، توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین پرچم گردانی حرم حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: این قرارگاه میزبان ۱۵۰ پزشک و دندان پزشکی بود که با دعوت کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به ۲ هزار مددجو این استان خدمات رسانی کردند.


او با دعوت از همه خیرین نیکوکار جهت مشارکت در طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان و همچنین توزیع بسته‌های معیشتی، گفت: خیرین می‌توانند نذورات خود را به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۱۶۰۸۶۲ بنام گروه جهادی امام حسین (ع) واریز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد پخت غذا نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار