Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد فتوحی  فرماندار آبیک گفت: گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های متولی از واحد‌های نانوایی برگزار می‌شود که موجب ساماندهی شدن این واحد‌ها و جلوگیری از کم‌فروشی یا گران‌فروشی خواهد شد.

وی اظهار داشت: سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف مورد بازنگری قرار می‌گیرد و برای کاهش یا قطع آن اقدام می‌شود.

فتوحی افزود: ۱۳۵ واحد نانوایی در شهر آبیک فعالیت دارد که لازم است به موقع و در ساعت تعیین شده نسبت به پخت نان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آیک اضافه کرد:نانوایی‌های شهرستان در صورت تخلف اعم از کم فروشی یا توزیع خارج از شبکه آرد و نان به مدت یک تا دو هفته تعطیل می‌شوند و سهمیه آرد آنان به نانوایی‌های دیگر اختصاص می‌یابد.

وی تاکید کرد: همچنین با نانوایی‌هایی که به صورت خودسرانه نانوایی را تعطیل کرده و ساعت پخت را رعایت نمی‌کنند، برخورد قانونی می‌شود.

فتوحی با اشاره به ممنوعیت خرید و فروش مجوز نانوایی، افزود: خرید و فروش پروانه کسب نانوایی‌ها به هر نحوی ممنوع و خلاف مقررات است و در صورتی که شخصی پروانه کسب خود را به غیر واگذار کند، ضمن جریمه شدن، پروانه‌اش نیز باطل خواهد شد.

وی گفت: دولت در تلاش است با اجرای تدابیر و اصلاحات اقتصادی به گونه‌ای عمل کند که رانت و قاچاق به حداقل رسیده و به مردم و نانوایان فشار اقتصادی مضاعفی وارد نشود و باید همه برای تحقق اهداف این طرح همکاری و همراهی داشته باشند.

شهرستان آبیک به مرکزیت شهری به همین نام در ۵۵ کیلومتری شرق استان قزوین قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نانوایی متخلف فرماندار آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین

علی رمضانپور مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: چهار میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه جوجه ریزی در سال جدید نسبت به فرودین ماه سال گذشته که دو میلیون و ۶۷۸ هزار قطعه بوده رشد ۶۳ درصدی داشته است.

وی اظهار داشت: این میزان جوجه ریزی در۱۹۰ واحد مرغداری نیمچه گوشتی فعال استان انجام شده که بیشترین پراکنش در شهرستان‌های قزوین و تاکستان است.

وی اضافه کرد: ظرفیت واحد‌های مرغداری استان ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه است.

رمضانپور پیش بینی کرد: ۸۵ هزارتن گوشت مرغ تا پایان امسال در واحد‌های مرغداری استان تولید شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مجازات سنگین شرکت پتروشیمی متخلف در قزوین
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • سرپرست فرمانداری البرز منصوب شد
  • مهر وموم واحد‌های صنفی در خیابان قلمستان
  • سهمیه آرد نانوایی های تالش افزایش یابد
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان