Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ یوسف شاکری رئیس پلیس فتا استان گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با انتشار اکاذیب علیه وی، باعث هتک حیثیت او شده است، بلافاصله موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. عامل هتک حیثیت شهروند بجنوردی در فضای مجازی دستگیر شد

او گفت :  با تلاش مستمر و بی وقفه کارشناسان پلیس فتا، این فرد در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد و متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به دادسرا معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا استان   از شهروندان خواست تا ضمن رعایت اخلاق و ادب در فضای مجازی، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا صفحه مجازی جعلی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ علی اصغر جمالی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی و فتا در اجرای طرح نور با پایش فعالیت‌های کاربران فضای مجازی، چند صفحه از کاربران هنجارشکن را به دلیل انتشار تصاویر نامناسب شناسایی و مسدود کردند.

وی افزود: صفحات شناسایی شده با دنبال کنندگان زیادی در فضای مجازی فعالیت می‌کردند که پس از شناسایی و پاکسازی مطالب منتشر شده و مسدودسازی، با گردانندگان آنها نیز براساس قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش خاطرنشان کرد: پلیس، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی در فضای مجازی را رصد و با بروز هرگونه محتوای مجرمانه، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد.

سرهنگ جمالی گفت: به کاربران فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه با رعایت ضوابط و قوانین کشور و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند