Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوشمزه‌ ترین مرغ سوخاری دقیقا همان است که همیشه مزه­اش زیر دندانتان باقی بماند. مرغ سوخاری یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای فست فودی است که آن را از تکه‌های مرغ درست می­کنند. برای اینکه یک مرغ سوخاری آماده کرد، باید از ران، سینه، یا بال مرغ استفاده کنیم و آن را در آرد مخصوص خود بغلتانیم. این غذای خوشمزه بسیار مورد توجه مردم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به دنبال تهیه مرغ سوخاری هستید، پس حتماً باید یکی از مهم­ترین مراکز فروش این خوشمزه را به شما معرفی کنیم. به طور قطع اگر با تهران مرغ سوخاری آشنا شوید، مشتری دائمی ‌این مرکز خواهید شد و آن را به دوستان و خانواده خود معرفی می‌کنید. این مرکز مجرب و معتبر که در تهران چندین سال است، فعالیت دارد به عنوان یکی از بهترین‌های این حیطه کاری تاکنون توانسته خود را نشان دهد.

مرغ سوخاری؛ سبکی خوش طعم برای همیشه

خوشمزه‌ ترین مرغ سوخاری باید حتماً بر اساس اصول و قوانین خاصی تهیه شود. این اصول و قوانین می‌توانند کمک کنند تا یک مرغ سوخاری خوش طعم را داشته باشیم. برخی از افراد سعی دارند تا این غذای خوشمزه را در منزل خود آماده کنند. اما برخی هم ترجیح می­دهند خیلی سریع به خوردن آن مشغول شوند؛ از این رو به دنبال بهترین مراکز تهیه مرغ سوخاری می‌گردند. تهیه مرغ سوخاری نیاز دارد تا تکه‌هایی از مرغ را برای آن در نظر گرفت و آنها را در آرد سوخاری و ادویه‌های مخصوصی که سرآشپز آن را با توجه به سلیقه و نیاز مخاطب خود انتخاب می‌کند، غلتاند. این سبک خوشمزه موجب شد تا اقشار مختلف مردم جامعه برای مصرف آن به رستوران‌های مختلفی روی آورند. اما می‌توانیم بگوییم خوشمزه‌ترین مرغ سوخاری را می‌توانید در تهران مرغ سوخاری پیدا کنید.

خصوصیات مرغ سوخاری خوشمزه

خوشمزه‌‌ترین مرغ سوخاری باید دارای ویژگی‌هایی باشد که بتواند از طریق آن مشتریان بسیاری را به دست آورد و همه از طعم و مزه آن راضی باشند. تهیه این غذای منحصر به فرد باید به سبکی باشد که همه از آن لذت ببرند. مهمترین ویژگی‌هایی که یک مرغ سوخاری خوشمزه باید داشته باشد موارد زیر هستند:

گوشت یخ­زده برای تهیه آن استفاده نشود. تمامی مر­غ­ها دارای تاریخ انقضای مشخص هستند. از بهترین و تازه‌ترین ادویه‌ها و غذاهای سوخاری برای آن استفاده می‌شود. از تازه‌ترین روغن برای تهیه آن استفاده خواهد شد. تمام مواد خوراکی که در سرو کنتاکی استفاده می‌گردد، مانند: کاهو، گوجه و سیب زمینی همگی باید تازه باشند. ویژگی‌ های مهم فست فود تهران مرغ سوخاری

با ویژگی‌ها و خصوصیات مرغ سوخاری و موادی که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، آشنا شدیم. رستورانی که خوشمزه‌ترین مرغ سوخاری را به دست مشتری می‌رساند باید دارای شرایطی باشد تا به عنوان یک رستوران موفق و مجرب در حیطه فروش مرغ سوخاری خوشمزه شناخته شود. موارد زیر ویژگی‌هایی هستند که این رستوران‌ها باید دارا باشند:

تمامی ‌کارکنان و پرسنل آن کارت بهداشت داشته باشند. اصول بهداشتی در تمانی رستوران به خوبی رعایت می‌شود. پرسنل مودب و مشتری مدار را دارا باشد. همواره در حال بهتر شدن کیفیت غذاهای خود می‌باشد. دورچین کمی‌ را برای غذا‌های خود استفاده نمی‌کند. تمامی‌ افرادی که مرغ سوخاری آن را مصرف می‌کنند، از طعم و مزه آن لذت­ خواهند برد. بهترین را از اولین بخواهید

خوشمزه‌‌ترین مرغ سوخاری را از اولین و قدیمی‌ترین مرغ سوخاری تهران یعنی تهران مرغ سوخاری بخواهید. در سال ۵۲ در خیابان تخت جمشید تهران، کنار سینما عصر جدید، رستورانی تحت عنوانTFC یا همان تهران مرغ سوخاری فعالیت خود را آغاز کرد. با توجه به اینکه این خیابان از شلوغ‌ترین و پرتردد‌ترین محل­های شهر تهران بود، مردم بسیاری از مرغ سوخاری استفاده کردند و تجربه‌های بسیار جذاب و دلنشین از مصرف یک مرغ خوشمزه را برای خود به ثبت رساندند. تمام رموزی که این رستوران برای تهیه مرغ‌های سوخاری خود در نظر داشت، در کنار سیب زمینی‌های سرخ­شده بسیار زیاد، سالاد کلم، سس تند قرمز و سس سفید، توانست او را به یکی از بهترین‌های مرغ سوخاری تهران تبدیل کند.

 با گذشت چندین سال از آغاز فعالیت این رستوران، هنوز هم مزه و کیفیت عالی و بسیار خوب مرغ سوخاری آن عوض نشده است. هنوز هم افراد زیادی هستند که دوست دارند خوشمزه‌ترین مرغ سوخاری را تجربه کنند و به همین دلیل خود را به این رستوران خواهند رساند. حجم بسیار زیادی از مرغ را که تهران مرغ سوخاری برای مشتریان در نظر می‌گیرد، بسیار زیاد است و می‌توانیم که بگوییم هر شخصی نمی‌تواند یک پرس کامل آن را مصرف کند.

شعبه‌ های تهران مرغ سوخاری

فرقی ندارد که در کجای تهران هوس کرده­اید مرغ سوخاری را مصرف کنید؛ فقط کافی است سفارش خود را به یکی از شعبه‌های تهران مرغ سوخاری منتقل کنید. شعبات مختلفی که تهران مرغ سوخاری در تهران افتتاح کرده است، موجب شده تا در کمترین زمان ممکن خوشمزه‌ترین مرغ سوخاری به دست مشتریان برسد. شعبات این فست فود معتبر و با قدمت به ترتیب زیر هستند:

شعبه پارک ساعی: خیابان ولیعصر، روبروی پارک ساعی شعبه آتلانتیک: خیابان ولیعصر، روبروی سینما آفریقا شعبه عصر جدید: خیابان طالقانی، جنب سینما عصر جدید شعبه هفت تیر: مفتح جنوبی، نبش بن بست جار

 

تهران مرغ سوخاری؛ میزبان لحظه‌ های خوشمزه

در صورتی که مایل هستید مرغ سوخاری خوش­طعمی را بخورید یا اینکه دوستان خود را به صرف مرغ سوخاری خوشمزه دعوت کنید، پیشنهاد ما به شما تهران مرغ سوخاری است. این رستوران می‌تواند میزبان تک تک لحظه‌های شاد و خوشمزه شما باشد. در صورتی که مایل باشید می‌توانید از مرغ سوخاری این رستوران حتی در منزل خود هم بهره ببرید. فقط کافی است با شماره مربوط به رستوران تماس بگیرید یا اینکه سفارش آنلاین مرغ سوخاری خود را به ثبت برسانید. از این طریق می‌توانید خوشمزه ترین مرغ سوخاری را در منزل خود و با ساده‌ترین شیوه ممکن مصرف کنید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مرغ سوخاری فست فود خوشمزه ترین مرغ سوخاری مرغ سوخاری خوشمزه ویژگی ها تهیه مرغ یک مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: پروژه تفریحی، گردشگری و غذایی رستوران در بام اصفهان با رویکرد احترام به طبیعت و بهره‌مندی از این فضای بکر به بهره‌برداری رسید.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات ویژه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در راستای توسعه ظرفیت‌های ویژه غذایی و گردشگری در اصفهان اظهار کرد: مجموعه کافه و رستوران در بام اصفهان یکی از اقدامات ویژه برای توسعه ظرفیت‌های بکر گردشگری و غذایی در این مجموعه است که با مساحتی بالغ‌بر ۶۳۰ مترمربع در مدت زمان ۳ ماه اجرا و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در این مجموعه بیش از ۱۷ هزار نفر ساعت اقدام عمرانی، فنی و تخصصی انجام شده است که پس از ۳ سال تعطیلی به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: گردشگرپذیرکردن نقطه ایستگاه دوم تله‌کابین صفه همراه با توسعه خدمات غذایی از مهم‌ترین شاخصه‌های این پروژه است.

ساکت ادامه داد: ارتقای خدمات در بلندترین نقطه شهر، توجه به برند مقصد در نقطه خاص با خدمات متفاوت و استانداردسازی سطوح خدمت در مجموعه صفه حتی در ارتفاع از دیگر ویژگی‌های مهم این پروژه است.

وی با بیان اینکه این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعالیت می‌کند، گفت: توجه به اصالت ایرانی در طراحی این مجموعه غذایی و گردشگری مورد توجه قرار گرفته است.

ساکت اضافه کرد: گودبرداری و آواربرداری کف رستوران و کف محوطه بیرونی به متراژ ۴۰۰ مترمربع، تغییر کامل کف رستوران به سنگ فرش کوهستانی به مساحت ۴۰۰ متر مربع، تهیه ۱۵۰ متر کناف و اصلاح وضعیت سقف به مساحت ۲۴۰ متر مربع، خریداری کالای سفارشی لوستر مطابق با طراحی به تعداد ۱۲۰ عدد، کابل‌کشی و سیم‌کشی اتصالات برقی به طول ۲۰۰۰ متر، رنگ‌آمیزی کامل سقف محوطه داخلی از طریق ۴۵۰ کیلوگرم رنگ عایق، رنگ‌آمیزی محوطه‌های سقف، شیروانی، آشپزخانه، محوطه داخلی و خارج با ۱۰۰۰ کیلوگرم رنگ و رنگ‌آمیزی حدود ۲۰۰۰ متر سطوح مختلف از دیگر اقدامات شاخص عمرانی انجام شده در مجموعه غذایی آراکولانژ است.

کد خبر 748805

دیگر خبرها

  • طرز تهیه اکبر جوجه با آب نمک به سبک رستورانی + راز خوشمزگی و نرم شدن گوشت جوجه
  • طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)
  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • ببینید | منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ چه غذایی در منو نیست؟
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه